Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Το νέο προλεταριάτο της Ισλαμο…αριστεράς Συνέντευξη του Αλεξάντρ ντε Βαλ στον Αλιενόρ Μπαριέρ

Mε 30% των κατοίκων της μουσουλμάνους, η Mυλούζ απέκτησε, χάρις στη χρηματοδότηση του Κατάρ, ένα υπεμοντέρνο – τo ένατo – και το μεγαλύτερο τζαμί στην Ευρώπη…
.........................Τι προβλέπει το πρόγραμμα Tamkine για τη Γαλλία;
Αυτό το κεντρικό σχέδιο των Αδελφών Μουσουλμάνων προτείνει ξεκάθαρα την κατάκτηση της Ανθρωπότητας για να επικρατήσει ο νόμος του Αλλάχ σε όλο τον κόσμο.
Το «Tamkine Dine Allah», μια έννοια που προέρχεται από το Κοράνι, αναφέρεται στην «εδαφοποίηση» ή «σταθεροποίηση» / «αυτονόμηση», που με την ευρύτερη έννοια σημαίνει να δοθεί στην ισλαμική κοινότητα (Oumma, το μελλοντικό παγκόσμιο Χαλιφάτο) “η αρχή”, τα συγκεκριμένα μέσα για την εδραίωση σε ένα έδαφος και την άσκηση σ’ αυτό μιας παγκόσμιας πολιτικο-θρησκευτικής εξουσίας.
Τελικά η κυριαρχία του κράτους, μέσα από μια μορφή ανατρεπτικής επανάστασης.
Ευρώπη: «Γη του κηρύγματος»
Το 1992, όταν οι αιγυπτιακές δυνάμεις ασφαλείας συνέλαβαν τους υπεύθυνους της «Salsabil Computer Company» Αδελφοί Μουσουλμάνοι), αποκαλύφθηκε πλήρως το παγκόσμιο σχέδιο κυριαρχίας των Αδελφών, επειδή τα αποκαλυφθέντα μυστικά σχέδια πρόβλεπαν την ανατροπή της αιγυπτιακής κυβέρνησης και μετά ολόκληρου του κόσμου μέσω της «διείσδυσης» σε θεσμούς (συνδικάτα, μέσα ενημέρωσης, δικαστικούς, εκπαίδευση, σχολεία, κοινοβούλιο, στρατό και αστυνομία). Μια “ευρωπαϊκή” εκδοχή αυτού του παγκόσμιου σχεδίου Tamkine / Hakimmya κατασχέθηκε το 2001 στο Λουγκάνο, στο σπίτι ενός εξέχοντος ηγέτη των Αδελφών στην Ευρώπη και διευθυντή της Taqwa Bank. Το κείμενο αυτό είχε, όπως και το βιβλίο μου, ως τίτλο ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Η ιδέα των Αδελφών Μουσουλμάνων για τη Δύση είναι ότι «δεν υπάρχουν σημαντικά εμπόδια στην επέκταση του Ισλάμ, χάρη στην ελευθερία της λατρείας που παραχωρείται στους Μουσουλμάνους αλλά απαγορεύεται στους μη μουσουλμάνους στη γη του Ισλάμ».
Αλλά δεδομένου ότι δεν υπάρχει θρησκεία και εξουσία ισχυρές στην Ευρώπη να αποτελέσουν εμπόδιο στον κατακτητικό ισλαμικό προσηλυτισμό (Daàwaà), χάρη στην διαπερατότητα της δημοκρατίας και πλουραλιστικών κοινωνιών – που αποκτούν όλο και πιο πολύ νομικό χαρακτήρα, των οποίων οι νομολογίες είναι ευνοϊκότερες για τις ξένες και θρησκευτικές μειονότητες, για τους μετανάστες, ακόμα και τους παράνομους, και μάλιστα επιεικείς προς τους ανθρώπους που αντιτίθενται στις αξίες των δυτικών φιλελεύθερης-κοσμικής Δύσης – οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι λένε ότι η Ευρώπη είναι “ώριμη”, τελικά, για μια νόμιμη, ειρηνική και μη στρατιωτική κατάκτηση.
Οι Αδελφοί έχουν πράγματι επεξεργαστεί θεωρητικά πριν πολλά χρόνια, κυρίως με το περίφημο Γιουσούφ αλ-Καραντάουι, την ιδέα ότι, αν και φυσιολογικά ένας μουσουλμάνος μπορεί μόνο να βρίσκεται σε πόλεμο με μια μη υποταγμένη μη μουσουλμανική χώρα (Dar al-harb ), η ανοιχτή Ευρώπη –μοναδική ευκαιρία -και διαπερατή στον δημογραφικό και θρησκευτικό εξισλαμισμό δεν είναι «γη του πολέμου», αλλά «γη του κηρύγματος» ή «της μαρτυρίας» (Dar al-Shahada ή Dar al-Dawaa ).
Για να διεισδύσουν στην Ευρώπη με σκοπό να την εξισλαμίσουν και να την κατακτήσουν, οι Αδελφοί επιβεβαίωσαν ότι είναι καλύτερο να ασκούν προσηλυτισμό, ανατρέποντας τις δυτικές αξίες, να εκμεταλλεύονται τις αξίες της δημοκρατίας, το ουδετερόθρησκο κράτος, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα δικαιώματα της γυναίκας, εξ ου και ο διάσημος «ισλαμικός φεμινισμός» υπέρ της μαντήλας. Για παράδειγμα, 30 χρόνια τώρα, ο Tαρίκ Ραμαντάν λέει ότι “ο αληθινός κοσμικός χαρακτήρας” είναι να επιτρέπεται στις γυναίκες να καλύπτουν το πρόσωπο και να πηγαίνουν στην πισίνα χωρίς να τις βλέπουν άνδρες. Για χρόνια, ο πλουραλισμός, τα ανοίγματα και η ανοχή χρησιμοποιούνται ως αληθινά πολεμικά όπλα, έτσι ώστε οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι να μπορέσουν να εδραιώσουν τον προοδευτικό εξισλαμισμό τους με ειρηνικό και όχι πολεμικό τρόπο στο όνομα των δικών μας αξιών που διαστρέφονται και στο όνομα μιας ενοχοποιητικής θυματοποίησης που αποσκοπεί στην παρεμπόδιση-δαιμονοποίηση τους «απίστων» που θα εμπόδιζαν το Τamkine των Αδελφών και, ως εκ τούτου, στο Σχέδιό τους για παγκόσμια κατάκτηση …
Δείσδυση στους θεσμούς
Το Τamkine, το διάσημο αυτό σχέδιο, εξηγεί ότι πρέπει να προχωρήσουν «σταδιακά»: μέσω της εκπαίδευσης, της διείσδυσης, της πολιτικής πίεσης, της συμμαχίας με «προοδευτικές» δυνάμεις όπως η άθεη μαρξιστική αριστερά, και με την “παρακμάζουσα”, την υπέρ των LGBT, αριστερά, σίγουρα άπιστης για τους ισλαμιστές, αλλά “χρήσιμης” επειδή είναι φιλομεταναστευτική και φιλοϊσλαμική στον κοινό αντιδυτικό αγώνα. Από την άλλη, οι αριστερές τριτοκοσμικές και αντισιωνιστικές δυνάμεις λένε τα ίδια: κανονικά είναι εχθροί του Ισλάμ, αλλά στη λογική της αποσταθεροποιητικής επιταγής του δυτικού αστικού κράτους βλέπουν στην κινητοποιό και αγωνιστική ισχύ των ισλαμιστών μια χρήσιμη εφεδρεία προλετάριων, εργαζόμενων και “επαναστατών”.
Οι ισλαμιστές έχουν όντως έντονη παρουσία στα συνδικάτα, τις επιχειρήσεις, την πολιτική, την εκπαίδευση, τα μεγάλα σχολεία.
Φτάσαμε σε ένα επίπεδο διείσδυσης (σύμφωνα με το Σχέδιο και το Tamkine) αρκετά εντυπωσιακό. Ο προσηλυτισμός κυριαρχεί στον συλλογικό, εκπαιδευτικό και πολιτικό ιστό των Δυτικών Κρατών, με στόχο μια μέρα να πάρουν την εξουσία εκ των κάτω, σταδιακά. Αυτό το σχέδιο κατάκτησης με διείσδυση και υπονόμευση δεν είναι στη φαντασία της ακροδεξιάς ή των «ισλαμόφοβων», αλλά αναγγέλεται ξεκάθαρα στο έγγραφο των προαναφερθέντων Αδελφών, Το Εργο, το οποίο ανακαλύφθηκε από την Ελβετικές υπηρεσίες το 2001 στο σπίτι του επικεφαλής της τράπεζας Al-Taqwa κοντά στο Λουγκάνο, του διάσημου δισεκατομμυριούχου Γιουσέφ Νάντα, πολύ υψηλόβαθμου και διεθνή χρηματοδότη της Αδελφότητας. Ένα πραγματικό σχέδιο διείσδυσης-κατάκτησης των άπιστων κοινωνιών μέσω της ανατροπής των αξιών και του προσηλυτισμού. Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι είναι επίσης πολύ καλά εκπαιδευμένοι για να εκμεταλλευτούν μια πολύ μεγάλη αδυναμία των Ευρωπαίων: την ενοχή.
Πολλοί πολιτικοί χτυπούν τους “λαϊκιστές” και άλλες “ταυτότητες” εξομοιώνοντάς τους με τους Ναζί, αλλά είναι πολύ πιο επιεικείς, ακόμη και ευγενείς προς τις ισλαμικές ταυτότητες, αν και είναι όντως φιλοναζιστικές ιστορικά και αντισημιτικές στο έπακρο, σωβινιστικές και ρατσιστικές αντι-αθεϊστικές. Μια άποψη είναι να συγχωρούμε αυτούς τους σκοταδιστές ως «θύματα του ισλαμοφοβικού ρατσισμού». Εδώ, ισχύει πλήρως η ενοχή: ο εβραιο-χριστιανός-δυτικός-λευκός-πατριώτης ή απλώς συνεπής Δημοκράτης είναι εκ προοιμίου ύποπτος ότι είναι ρατσιστής-πρώην αποικιστής. Έτσι, είναι ευκολότερο και “εκπέμπει μήνυμα” όταν χτυπούν ένα “παλιοφασίστα-ξανθό” Γαλάτη ή ένα “σιωνιστή” παρά ένα παλιοφασίστα γενειοφόρο μη ευρωπαίο, ριζοσπάστη, αλλά δήθεν “γιο αποικισμένου”. Σήμερα, αν θέλετε να είστε παλιοφασίστας-ναζί-χιτλερικός και αν θέλετε να χτυπάτε τους Εβραίους χωρίς να έχετε πολλά προβλήματα, «καλύτερα» να είστε ισλαμιστής παρά δυτικός ακροδεξιός. Και αυτό το διπρόσωπο επιτρέπει στον ισλαμικό φασισμό να ανθεί στη Δύση ελεύθερα.
Είναι επίσης πιο δύσκολο για τους πολιτικούς να καταγγέλλουν τους αντισημίτες όταν είναι πρόεδροι μιας ισλαμικής ένωσης που εκπροσωπεί ψήφους σε τοπικό επίπεδο, επειδή έρχονται εκλογές… Στη Στρατηγική του εκφοβισμού, εξήγησα επίσης ότι το να χτυπάμε τον ισλαμισμό είναι πιο επικίνδυνο από το να χτυπάμε τους χριστιανούς …. Εάν χτυπάτε τους Ινδουιστές, τους Βουδιστές ή ακόμα και τους Τσιγγάνους, δεν τρέχει τίποτα. Δεν πρόκειται να έχει πολλές συνέπειες, γιατί δεν θα πέσει πάνω σας καμιά άξια λόγου “αντιρατσιστική” ομάδα. Η μόνη θρησκεία για την οποία υπάρχουν σωματικές και νομικές συνέπειες όταν κάνεις πλάκα είναι η μουσουλμανική θρησκεία. Δεν δολοφονήθηκαν άνθρωποι επειδή είπαν ότι μισούσαν τον Ιησού ή τον Μωυσή. Το μόνο ολοκληρωτικό σύστημα σκέψης που σκοτώνει συστηματικά, απειλεί, σύρει στα δικαστήρια, άρα ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ, είναι η μουσουλμανική θρησκεία στην ισλαμιστική εκδοχή της, βέβαια, επειδή οι μετριοπαθείς μουσουλμάνοι, κοσμικοί ή άθεοι είναι τα πρώτα θύματα αυτού του ολοκληρωτισμού.
Η εξάρτηση των πολιτικών
Οι πολιτικοί γνωρίζουν πολύ καλά ότι στα ΜΜΕ είναι ευκολότερο να χτυπούν την άκρα δεξιά παρά την άκρα αριστερά και μετά να στιγματίζουν τους χριστιανούς και όχι τους μουσουλμάνους. Ορισμένες φοβίες είναι πιο ανεκτές από άλλες …
Μετά τον εκφοβισμό, λοιπόν, ο δεύτερος μοχλός των δύο μέτρων και δύο σταθμών, που εξηγεί αυτή την ανοχή έναντι του προσηλυτιστικού ισλαμισμού στην Ευρώπη, είναι η ενοχοποίηση. Τρίτος, η προεκλογική περίοδος, ειδικά σε τόπους όπου υπάρχει όλο και περισσότερο ισλαμικό εκλογικό σώμα, το οποίο πρέπει να κολακεύεται. Στις Βρυξέλλες, υπάρχουν 23 εκλεγμένοι μουσουλμάνοι αξιωματούχοι με πρόγραμμα υπεράσπισης της Σαρία και των μουσουλμάνων, ενώ κανείς δεν τους διώκει, οι ιμάμηδες πληρώνονται από το κράτος και μαθήματα μουσουλμανικής θρησκείας διδάσκονται στα δημόσια σχολεία! Στο Βέλγιο υπάρχουν εκλεγμένοι εκπρόσωποι του σαλαφισμού που υποστηρίζουν τη σαρία ως τη μοναδική πηγή του νόμου! Είναι σαν τον κ. Αμόν στη Γαλλία, κατά την προεδρική εκστρατεία, που συναντούσε τους χειρότερους σαλαφιστές που βρίσκονται στα προάστια, ακόμα και ρατσιστές αντι-Εβραίους και απολυταρχικούς, και ωστόσο χτυπούσε την Λε Πεν και τη δεξιά των Βωκιέ και Ντυπόν-Αινιάν.
Πολύ παράξενο και ασυνεπές, πράγματι, να κολακεύουν αντισημίτες σαλαφιστές ανοιχτά απολυταρχικούς, μισογύνες, ομοφοβικούς, αντι-δυτικούς, αντι-κοσμικούς, αντιμαρξιστές, αντι-αθεϊστές, με δυο λόγια όσους όλους αντιπροσωπεύουν αυτά που η αριστερά μισεί, στιγματίζοντας μόνο το ρατσισμό των ξανθών με τα γαλανά γαλατικά μάτια.
Και τέλος 4ο σημείο: χρήματα. Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι εξακολουθούν να έχουν έναν σοβαρό χορηγό, ο οποίος έχει το δεύτερο μεγαλύτερο απόθεμα φυσικού αερίου στον κόσμο: το Κατάρ, με 300.000 κατοίκους, έχει ισοδύναμο πλούτο σε ενέργεια με τη Ρωσία. Φανταστείτε πόσο πολύτιμος είναι αυτός ο σύμμαχος για το σχέδιο κατάκτησης των Αδελφών Μουσουλμάνων στην Ευρώπη, με εκατοντάδες σχέδια τζαμιών, ισλαμικών σχολείων και θρησκευτικών κέντρων.
Ο φόβος της ενσωμάτωσης
Σήμερα, μόνο στη Σικελία, χρηματοδοτούν 25 σχέδια! Στην Ιταλία, το Κατάρ έχει κάνει τις περισσότερες επενδύσεις για να ιδρύσει τζαμιά των Αδελφών Μουσουλμάνων. Ακολουθούν η Σουηδία, η Γερμανία, η Γαλλία, ειδικά με τα σχέδια της Mυλούζ, της Λυών, της Μασσαλίας κλπ… Αυτή η έντονη παρουσία είναι σοβαρή επειδή η Μουσουλμανική Αδελφότητα δεν θέλει ένα ειρηνικό, δημοκρατικό Ισλάμ το οποίο υποστηρίζει την ένταξη και τη συνύπαρξη. Ο φόβος τους είναι μήπως οι μουσουλμάνοι ενσωματωθούν, επειδή αυτό είναι δυνατόν: κοιτάξτε τους δημοσιογράφους Moχαμέντ Σιφαουί τη Σόνια Μαμπρούκ, κοιτάξτε την οικογένεια του φίλου μου Ραζαβί, του Ιρανού συγγραφέα του βιβλίου Το Σχέδιο και τόσων άλλων μουσουλμάνων “φυσιολογικών” , μη φανατικών που κατάφεραν να ενσωματωθούν και δεν υφίστανται κανένα κρατικό “ρατσισμό” στη Γαλλία. Η πραγματική φοβία των Αδελφών Μουσουλμάνων και των συμμάχων τους του τουρκικού Mιλί Γκουρούς ή και άλλων είναι μήπως οι δυτικοί μουσουλμάνοι εγκαταλείψουν το Ισλάμ, μια πράξη τιμωρούμενη με θάνατο από τον επίσημο νόμο του Ισλάμ (Ridda / Αποστασία).
Για να αποφευχθεί αυτό, και επειδή η Αδελφοί Μουσουλμάνοι είναι έξυπνοι και διπλοπρόσωποι, η ανατρεπτική και ρητορική στρατηγική τους συνίσταται στην επιβολή στους μουσουλμάνους: «Είμαστε θύματα ρατσισμού, ισλαμοφοβίας, η Δύση μας φέρνεται άσχημα, είμαστε παιδιά αποικισμένων … Συμπέρασμα, δώστε μας “αποκαταστατικές” παραχωρήσεις. Η ιδιοφυΐα των Αδελφών Μουσουλμάνων βρίσκεται στο ότι χρησιμοποιούν την ενοχή, το σύμπλεγμα των Δυτικών και στο να πιστέψουν οι μουσουλμάνοι ότι “διώκονται” για να δικαιολογήσουν ένα νεο-αποικιοκρατικό / σκοταδιστικό πρόγραμμα που στοχεύει να κάνει τους μουσουλμάνους μια ξεχωριστή κοινότητα: αυτή είναι στρατηγική της «παράνοιας». Αυτή η στρατηγική λειτούργησε επειδή, σύμφωνα με μια μελέτη του Ινστιτούτου Montaigne, το 1/3 των μουσουλμάνων πιστεύει ήδη ότι η Σαρία είναι ανώτερη από τους νόμους της Δημοκρατίας.
Μια βραδυφλεγής γεωπολιτική βόμβα.
Mετάφραση: Ευάγγελος Δ. Νιάνιος

ΒΙΝΤΕΟ Όλη η αλήθεια για το μεταναστευτικό.


ΓΙΑΤΙ ? ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΛΑΘΡΟ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ???





Η Σαουδική Αραβία έχει 100.000 άδειες κλιματιζόμενες σκηνές που μπορούν να στεγάσουν πάνω από 3 εκ. ανθρώπους.
Βρίσκεται στην πόλη Μίνα και αυτό το δίκτυο από σκηνές εκτείνεται σε 20 τ. χλμ. στην κοιλάδα της πόλης.
Η μόνη φορά που χρησιμοποιούνται είναι μία φορά τον χρόνο από τους προσκυνητές κατά την περίοδο του Χατζ δηλαδή το ετήσιο Ισλαμικό προσκύνημα στην Μέκκα.
Οι πλούσιες αραβικές χώρες του Κόλπου, όπως η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και το Κουβέιτ έχουν απορροφήσει σχεδόν μηδενικό αριθμό Λαθρό μουσουλμάνων.

Ελληνικές πόλεις και αποικίες στις περιοχές της Μεσογείου, Ελληνικής Χερσονήσου ( Βαλκάνια), Ευξείνου Πόντου, και Βόρειας Αφρικής!

Μέχρι το τέλος του 2ου αιώνα π.Χ είχαν καταγραφεί από τους γεωγράφους της αρχαιότητας πάνω από 1500 Ελληνικές πόλεις και αποικίες στις περιοχές της Μεσογείου, Ελληνικής Χερσονήσου ( Βαλκάνια), Ευξείνου Πόντου, και Βόρειας Αφρικής!
Μάλιστα οι πιο μετριοπαθείς εκτιμήσεις αναφέρουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν φτάσει συνολικά τον 3ο αιώνα π.Χ κοντά στα 20.000.000!
Η Αθήνα στο απόγειό της είχε πληθυσμό κοντά στις 500.000 κατοίκους ενώ μόνο η Σικελία έφτασε μέχρι και τους 1.000.000 Έλληνες!
Γι αυτό άλλωστε και εκείνη η περιοχή ονομαζόταν''Μεγάλη Ελλάδα'', επειδή έφτασε να έχει πληθυσμό Ελλήνων μεγαλύτερο από την κυρίως Ελλάδα!
Μπορεί σήμερα η Ελλάδα να έχει περιοριστεί στα σημερινά της σύνορα, όμως η αρχαία κλασσική Ελλάδα αδιαμφισβήτητα ήταν η κοσμοκράτειρα δύναμη του τότε κόσμου.
Οι θαλασσοπόροι και ποντοπόροι Έλληνες είχαν καταφέρει να αποικίσουν σε παρθένες τότε περιοχές περισσότερες από 1500 πόλεις σε κάθε γωνία του τότε γνωστού κόσμου!
Ποτέ δεν επέλεγαν τυχαία τα σημεία οπού θα έκτιζαν τις νέες αποικίες...
Πάντοτε είχαν συγκεκριμένες οδηγίες από τα ιερατεία των μητροπολιτικών πόλεων για το πού και πως θα κτίσουν τη νέα πόλη.
Κάθε καινούρια Ελληνική πόλη έπρεπε οπωσδήποτε να είχε τείχη, στρατώνες, ναό στον πολιούχο θεό, αγορά, σχολεία ή ακαδημίες, θέατρα, ωδεία, γυμνάσια, αποθήκες, εργαστήρια, υδραγωγεία, λουτρά, αποχετευτικό σύστημα αλλά και να είναι οπωσδήποτε χτισμένη με καλαισθησία και αρμονια με το περιβάλλον!
Αυτοί ήταν οι αρχαίοι Έλληνες!
Ανήσυχα πνεύματα, δημιουργικοί, εφευρετικοί, λεπτολόγοι με υψηλό το αίσθημα της φιλοπατρίας,και φυσικά πραγματικά προοδευτικοί!
Από αυτούς σήμερα πρέπει να αποκτήσει όραμα και η νέα γενιά
για να ξαναποκτήσει και πάλι η Ελλάδα
την θέση που της αξίζει στο παγκόσμιο στερέωμα!...

Η διευθύντρια μιας ΜΚΟ καταγράφηκε σε βίντεο να εξηγεί πως «διδάσκουν» μετανάστες να υποκρίνονται κατά την διαδικασία ελέγχου ώστε να περνούν τα σύνορα της Ελλάδας.





Επικεφαλής ΜΚΟ εξηγεί πως «διδάσκουν» τους Μετανάστες ώστε να τους δοθεί άσυλο στην Ελλάδα
Η διευθύντρια μιας ΜΚΟ καταγράφηκε σε βίντεο να εξηγεί πως «διδάσκουν» μετανάστες να υποκρίνονται κατά την διαδικασία ελέγχου ώστε να περνούν τα σύνορα της Ελλάδας.
Η Αriel ricker που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο, είναι εκτελεστική διευθύντρια ΜΚΟ, η οποία παρέχει νομική βοήθεια σε μετανάστες και ομολογεί ότι διδάσκει τους μετανάστες να προσποιούνται ώστε να τους δοθεί άσυλο.
Το βίντεο δημοσίευσε η ακτιβίστρια και συγγραφέας, Lauren Southern, και θα συμπεριληφθεί σε ένα νέο ντοκιμαντέρ που ετοιμάζει για την προσφυγική κρίση στην Ευρώπη.
Στο βίντεο, η Ricker ακούγεται να περιγράφει ότι η οργάνωση παρέχει εκπαιδευτικές συναντήσεις για μετανάστες που προσπαθούν να περάσουν στην Ευρώπη, στο πλαίσιο των οποίων διδάσκονται πώς να φέρονται στις συνεντεύξεις με τους υπευθύνους στα σύνορα.
«Τους λέω ότι είναι ηθοποιία, όλο αυτό είναι ηθοποιία… γι’ αυτούς ώστε να περάσουν, πρέπει να υποδυθούν τον ρόλο τους στο θέατρο», ακούγεται να λέει.
Η ίδια ακούγεται να αποκαλεί το Ελληνικό προσωπικό και της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Υποστήριξης για το Άσυλο (EASO) ως «εντελώς ηλίθιους» (f…ing stupid) και να περιγράφει τη διαδικασία που η οργάνωση ανέπτυξε για να τους εκμεταλλεύεται στη διαδικασία ελέγχου (screening).
Μια μέθοδος που διδάσκει σε λαθρομετανάστες
είναι να εκμεταλλεύονται τη χριστιανική συμπόνοια στην Ελλάδα
όπου η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία είναι η κυρίαρχη,
με το πρόσχημα ότι διώχθηκαν επειδή ήταν Χριστιανοί.
Περιγράφει, μάλιστα, να τους λέει πώς να προσεύχονται κατά τη διάρκεια της συνέντευξης,
καθώς κάτι τέτοιο φανερώνει «τιμιότητα».

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020

Συγγνώμη, πάτερ! είπε εκείνος που του τράβηξε τη γενειάδα. Νομίζαμε πως ήσασταν ψεύτικος σαν κι αυτόν και… ΑΠΟΨΕ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ


«Πως αγριεύουν έτσι οι άνθρωποι;
Πως μεμιάς αφήνονται έρμαια στις ροπές και στις τάσεις της φθαρτής ανθρώπινης τους φύσης;
Πως κατάντησε απόψε αυτή η ήσυχη επαρχιακή πόλη;
Θαρρείς και δεν την κατοικούν άνθρωποι αλλά ανθρωπόμορφα τέρατα που άλλος με κεφάλι γαιδάρου, άλλος λιονταριού, άλλος πιθήκου τρέχουν να προλάβουν να γλεντήσουν, να μεθύσουν, να αμαρτήσουν όσο γίνεται περισσότερο.
Γιατί απόψε είναι Τσικνοπέμπτη και γέμισε η πόλη μασκαράδες. Απόψε κάθε λογικός άνθρωπος δεν ξεμυτίζει από το σπίτι του».
Αυτά σκεφτότανε ο παπα-Θανάσης, καθώς έμπαινε ατό σπίτι του γυρνώντας από το ναό.
– Α, παπαδιά μου, το κακό παράγινε!
Ο Θεός να μας συγχωρέσει, είπε στη γυναίκα του, μόλις μπήκε μέσα. Εκείνη τον κοίταξε με κατανόηση.
– Ο Θεός να μας φυλάει, είπε και άρχισε να ετοιμάζει το βραδινό φαγητό.
Στο σπίτι του παπα-Θανάση, περασμένα πια τα μεσάνυχτα, επικρατεί ησυχία.
Τα παιδιά και η παπαδιά είχαν ήδη κοιμηθεί κι ο παπα-Θανάσης ετοιμαζότανε και κείνος να πάει για ύπνο, όταν ακούστηκε το κουδούνι της πόρτας.
Τινάχτηκε μέσα στον ύπνο της η παπαδιά και βρέθηκε δίπλα στον παπα-Θανάση.
– Μην ανοίγεις τέτοια νύχτα, πάτερ μου! τον παρακάλεσε φοβισμένη.
– Γιατί φοβάσαι; την καθησύχασε εκείνος.
Είναι η πρώτη φορά που μας κτυπούν τέτοια ώρα την πόρτα;
Αφού το ξέρεις το σπίτι του Ιερέα διανυκτερεύει κάθε βράδυ.
– Ναι, μα απόψε…
Της χαμογέλασε ο παπα-Θανάσης και άνοιξε την πόρτα.
– Πάτερ μου, με συγχωρείτε που ήρθα τέτοια ώρα, όμως η μάνα μου πεθαίνει και ζητά να εξομολογηθεί και να κοινωνήσει.
Ο άνθρωπος που στεκόταν μπροστά του, παρόλο που ήταν άντρας, έτρεμε ολόκληρος κι άφηνε τα δάκρυά του δίχως ντροπή να τρέχουν.
– Πήγαινε εσύ κοντά της, παιδί μου, και γω πάω ως την εκκλησία να πάρω τη θεία Κοινωνία και έρχομαι αμέσως.
Έφυγε ο άντρας αφήνοντας στον παπα-Θανάση τη διεύθυνσή του.
– Που θα πας, πάτερ μου, μόνος σου τέτοια ώρα, μια τέτοια νύχτα;
Δε φοβάσαι;
Γιατί δεν τον κρατούσες να πάτε συντροφιά;»
Η παπαδιά μιλούσε και κείνος την κοίταζε αυστηρά.
– Μόνος είπες, παπαδιά, μόνος;
Κι ο Κύριος που θα κουβαλάω στα χέρια μου;
Α! παπαδιά μου, κάτι σ’ έχει πιάσει απόψε και δε μιλάς γνωστικά.
Ντύθηκε ο παπα-Θανάσης και βγήκε στο δρόμο.
Ξέχασε πως ήταν νύχτα Τσικνοπέμπτης.
Δεν τον απασχολούσαν καθόλου οι μασκαράδες που έβλεπε γύρω του.
Ένα μόνο τον απασχολούσε, να προλάβει να δώσει το «φάρμακο της αθανασίας» στην ετοιμοθάνατη.
Πήρε με δέος στα χέρια του το Σώμα και το Αίμα του Χριστού και ξαναβγήκε στο δρόμο.
Δεν κοιτούσε ούτε δεξιά ούτε αριστερά.
Μόνο έτρεχε να προλάβει.
Σε μια στροφή του δρόμου άκουσε γέλια και φωνές.
Κάποιος φώναξε κοροϊδευτικά: «Την ευχή σου Δέσποτα!», μα δεν γύρισε να κοιτάξει.
Και τότε, δεν κατάλαβε πως, βρέθηκε κυκλωμένος από μια παρέα μασκαράδων, που προσπαθούσαν να τον σταματήσουν.
– Συνάδελφε, που πάμε;
Ένας νεαρός μασκαρεμένος σε παπά, με χνώτο που μύριζε ποτό, στεκόταν μπροστά του κρατώντας στο χέρι ένα σταυρό.
Τα ’χασε ο παπα-Θανάσης και πριν προλάβει να πει τίποτα, δέχτηκε την επίθεση όλου του τσούρμου.
Άλλος τον τραβούσε από τα ράσα κι άλλος του έβγαζε το καλυμμαύχι.
‘Ο παπα-Θανάσης έσφιξε στο στήθος του τ’ άχραντα Μυστήρια και προσπάθησε να τους μιλήσει, μα κανένας δεν άκουγε.
Κάποιος τότε του τράβηξε τη γενειάδα και -σαν να τον κτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα- άρχισε να φωνάζει:
– Είναι αληθινός, ρε, είναι αληθινός!
Η παρέα κοκάλωσε στη θέση της κι ο παπα- Θανάσης, με το πρόσωπο μουσκεμένο από τον ιδρώτα της αγωνίας και τα δάκρυα του, τους κοίταξε χωρίς να μιλά.
– Συγγνώμη, πάτερ! είπε εκείνος που του τράβηξε τη γενειάδα. Νομίζαμε πως ήσασταν ψεύτικος σαν κι αυτόν και…
– Σας είδαμε και τέτοια ώρα έξω και ήμασταν σίγουροι πως ήσασταν μασκαρεμένος.
Συγχωρέστε μας! είπε ένας άλλος.
– Πάω να κοινωνήσω μια ετοιμοθάνατη, παιδιά μου.
Ο θάνατος δεν έχει ώρες κατάλληλες και ακατάλληλες κι εγώ τρέχω να τον προλάβω.
Τραβάτε στα σπίτια σας, παιδιά μου, κι ο Θεός να σας συγχωρέσει.
Άνοιξε το βήμα του ο παπα-Θανάσης, για να κερδίσει το χαμένο χρόνο.
Ήταν πικραμένος ως τα κατάβαθά του.
Τόσο πολύ, λοιπόν, χάλασαν σι άνθρωποι, ώστε μασκαρεύονται και Ιερείς;
– Πάτερ, Πάτερ!
Η φωνή που έφτασε στα αυτιά του ήταν γεμάτη αγωνία.
Σταμάτησε και περίμενε.
Ένας νεαρός κατακόκκινος από την τρεχάλα και την ντροπή έφτασε κοντά του λαχανιασμένος.
– Πάτερ! Είμαι κείνος που ντύθηκε παπάς.
Το έκανα εντελώς απερίσκεπτα, πάτερ και… και θέλω να ’ρθω μαζί σας στο σπίτι της ετοιμοθάνατης.
Δεν… δεν θέλω να σας πάρουν κι άλλοι για ψεύτικο…
Ο παπα-Θανάσης του έκανε νόημα να τον ακολουθήσει.
Στα χέρια του ο νεαρός κρατούσε το σταυρό που είχε μαζί του. Μπήκαν στο σπίτι της ετοιμοθάνατης σιωπηλοί.
– Χαίρομαι, πάτερ, που βρήκατε και παπαδάκι και δεν ήρθατε μόνος, είπε ο άντρας που τον είχε καλέσει.
Ο νεαρός ξανακοκκίνησε και κοίταξε με αγωνία τον παπα-Θανάση.
Ναι, ο Θεός μου τον έστειλε, είπε εκείνος και τα λόγια του καρφώθηκαν στην καρδιά του νεαρού.
– Πάτερ, δεν θα σας εγκαταλείψω ποτέ, έλεγε ο νεαρός λίγη ώρα αργότερα, όταν ο παπα-Θανάσης κλείδωνε το ναό, αφήνοντας ξανά μεσα το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, θα γίνω ο βοηθός σας, το παπαδάκι σας. ’
Ισως έτσι με συγχωρήσει ο θεός για την ιεροσυλία που έκανα.
– Άμποτε, παιδί μου, να το φορέσεις το ράσο κι αληθινά, είπε ο παπα-Θανάσης και τον ευλόγησε με τα δυο του χέρια, εκείνα που πριν από λίγο κρατούσαν τον Ίδιο τον Κύριο.
Και παράξενο- ο παπα-Θανάσης είχε τη σιγουριά πως αυτό θα γινόταν κάποια μέρα!
Και ακόμα πιο παράξενο- την ίδια σιγουριά ένιωθε μέσα του κι ο νεαρός.

.ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ…ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ: ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΩΣ ΚΑΙ 1.590 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ


ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣΠΙΤΑ ΤΟΥΣ
Κάθε όριο προκλητικότητας απέναντι στα εκατομμύρια των Ελλήνων που εδώ και χρόνια υπομένουν αγόγγυστα τις ισλαμικές ορδές, οι οποίες φτάνουν με αμείωτη ένταση στην πατρίδα μας, ξεπέρασε η κυβέρνηση.
Διαβάζοντας κανείς, πάντως, την απόφαση της κ. Μιχαηλίδου στην οποία αναφέρονται όλα όσα θα απολαμβάνουν στη Πατρίδα μας οι ασυνόδευτοι λαθρο μουσουλμάνοι, διαπιστώνει ότι όχι μόνο οι Ελληνες πολίτες δεν έτυχαν ποτέ τέτοιας ευνοϊκής μεταχείρισης από το κράτος, αλλά θα πληρώσουν και από την τσέπη τους τα διαμερίσματα αυτά.
Σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασυνόδευτων εφήβων για τη μετάβαση στην ενηλικίωση, η σταδιακή ένταξή τους στην τοπική κοινωνία και η ενίσχυση της δυνατότητας αυτοσυντήρησης
Με το ποσό των 10 εκατ. ευρώ επιχορηγεί το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου την ημιαυτόνομη διαβίωση 500 ασυνόδευτων ανηλίκων 16 ετών και άνω σε εποπτευόμενα διαμερίσματα στη χώρα. Η επιδότηση της ημιαυτόνομης διαβίωσης κάθε ανηλίκου κυμαίνεται μεταξύ 1.350 έως 1.590 ευρώ το μήνα ανάλογα με την περιοχή του διαμερίσματος, στο οποίο φιλοξενείται, ενώ το αρμόδιο υπουργείο χρηματοδοτεί και με το ποσό των 4.400 ευρώ την επίπλωση κάθε διαμερίσματος.
Ωφελούμενοι από το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ασυνόδευτοι ανήλικοι, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους και οι οποίοι είναι αιτούντες ή δικαιούχοι διεθνούς προστασίας ή κάτοχοι άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους ή πρόσωπα των οποίων η υπόθεση έχει παραπεμφθεί από τις αρμόδιες αρχές για χορήγηση άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους. Οι ασυνόδευτοι ανήλικοι θα πρέπει να έχουν την ικανότητα αυτοσυντήρησης, αυτοεξυπηρέτησης και ανάληψης περαιτέρω ευθυνών καθώς και να έχουν παραμείνει για διάστημα τουλάχιστον 3 μηνών σε δομή ή κέντρο φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων.
Οι παροχές και υπηρεσίες φιλοξενίας περιλαμβάνουν κατ’ελάχιστον σίτιση, διερμηνεία, υλικές παροχές, υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής στήριξης, υγιεινή και καθαριότητα, υπηρεσίες υγείας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και νομική συμβουλευτική μέσω του κατάλληλα καταρτισμένου προσωπικού των φορέων λειτουργίας των εποπτευόμενων διαμερισμάτων. Κάθε εποπτευόμενο διαμέρισμα δεν μπορεί να φιλοξενεί περισσότερους από 4 ασυνόδευτους ανήλικους ενώ κάθε Μονάδα Ημιαυτόνομης Διαβίωσης (τουλάχιστον 3 και κατά μέγιστο 5 εποπτευόμενα διαμερίσματα) θα υποστηρίζεται από συντονιστή μονάδας, κοινωνικό λειτουργό και φροντιστή. Το προσωπικό των εποπτευόμενων διαμερισμάτων θα είναι κατάλληλα καταρτισμένο κατανοώντας τις πολιτισμικές, γλωσσικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των φιλοξενουμένων.
Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νότης Μηταράκης καλεί τους φορείς, που θα υλοποιήσουν τη δράση αυτή με παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών διάρκειας ενός έτους, να υποβάλουν προτάσεις προκειμένου να ενταχθούν σε χρηματοδότηση. Βασικός σκοπός της δράσης, όπως αναφέρεται στην πρόσκληση, είναι «η υποστήριξη ασυνόδευτων ανηλίκων μέσω εξατομικευμένης φροντίδας και προστασίας στο πλαίσιο της ημιαυτόνομης διαβίωσης,η οποία συνίσταται στη διαβίωση σε εποπτευόμενα διαμερίσματα, με πλαίσιο φιλοξενίας που στοχεύει στη σταδιακή αυτονόμησή τους. Βασικός στόχος της δράσης είναι η κάλυψη των βασικών αναγκών των ανηλίκων και η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών με γνώμονα την προστασία, την κοινωνική ένταξη και τη σταδιακή αυτονόμηση τους».
.Μέσω του συγκεκριμένου μοντέλου φιλοξενίας προωθείται η υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασυνόδευτων εφήβων για τη μετάβαση στην ενηλικίωση, η σταδιακή ένταξή τους στην τοπική κοινωνία και η ενίσχυση της δυνατότητας αυτοσυντήρησης. Φορέας λειτουργίας των διαμερισμάτων δύναται να είναι οποιοσδήποτε φορέας, κρατικός ή ιδιωτικός που αναλαμβάνει επίσημα την υλοποίηση ενός προγράμματος φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων σε εποπτευόμενα διαμερίσματα καθώς και την οργάνωση και καθημερινή λειτουργία των διαμερισμάτων αυτών.
Οσον αφορά στον υπολογισμό της δημόσιας δαπάνης της κάθε δράσης, βασίζεται «στη μέθοδο μοναδιαίου κόστους ανά ωφελούμενο ανά ημέρα, το ύψος του οποίου προσδιορίζεται ανάλογα με την κατηγορία/δυναμικότητα της μονάδας (3 διαμερίσματα, 4 διαμερίσματα και 5 διαμερίσματα), το είδος του διαμερίσματος (επιπλωμένο ή μη), την περιφερειακή χωροθέτηση των Διαμερισμάτων σε 3 ομάδες Περιφερειών (Ομάδα Περιφερειών 1, 2 και 3), λόγω σημαντικής διαφοροποίησης το μέσου ενοικίου ανά τ.μ. ανά Ομάδα Περιφερειών».
Βάσει των παραπάνω το ύψος του μοναδιαίου κόστους ανά ωφελούμενο και ανά μέρα διαμορφώνεται ως εξής: Στα υφιστάμενα και νέα μη επιπλωμένα διαμερίσματα από 44,9 έως 50,5ευρώ/μέρα για κάθε ωφελούμενο, δηλαδή έως 1.515ευρώ το μήνα ανά ανήλικο. Στα υφιστάμενα και νέα επιπλωμένα διαμερίσματα το κόστος ανέρχεται έως 53ευρώ/μέρα για κάθε ωφελούμενο, δηλαδή έως 1.590 ευρώ το μήνα για κάθε ασυνόδευτο ανήλικο άνω των 16 ετών.
Επιπλέον, καθορίζεται ότι «η χρηματοδότηση για τη δημιουργία νέων μη επιπλωμένων διαμερισμάτων, πέραν του μοναδιαίου κόστους ανά φιλοξενούμενο και ανά ημέρα, περιλαμβάνει και την επιδότηση έως 4.400 ευρώ για την επίπλωση ανά διαμέρισμα καθώς και την επιδότηση έως 800 Ευρώ για την προμήθεια 2 σταθερών υπολογιστών ανά νέο μη επιπλωμένο διαμέρισμα»
Απόφαση της Υφυπουργού Εργασίας για λαθρο Μουσουλμάνους άνω των 16 ετών – Μετρητά, εισιτήρια για θέατρα και αθλητικές εκδηλώσεις.
Κάθε όριο προκλητικότητας απέναντι στα εκατομμύρια των Ελλήνων που εδώ και χρόνια υπομένουν αγόγγυστα τις ισλαμικές ορδές, οι οποίες φτάνουν με αμείωτη ένταση στην πατρίδα τους, ξεπέρασε Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ υφυπουργού Εργασίας Δόμνας Μηχαηλίδου.
Μένοντας μακριά από το πρόβλημα και υπό τη ζεστασιά του γραφείου της στο κέντρο της Αθήνας, φαίνεται ότι αδιαφορεί για τον γολγοθά των τοπικών κοινωνιών, που υποφέρουν από τον υπερπληθυσμό προσφύγων και παράνομων μεταναστών στα παραμεθόρια νησιά του Αιγαίου και φέρνει στις τοπικές κοινωνίες έναν νέο βραχνά και εστία ανησυχίας.
Πέρασαν στα κρυφά παραμονή Πρωτοχρονιάς τις παροχές – σκάνδαλο
Σύμφωνα με την απόφασή της που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 31 Δεκεμβρίου 2019, από τον ερχόμενο Μάρτιο ανήλικοι ασυνόδευτοι άνω των 16 ετών θα μπορούν να… Σουλατσάρουν ελεύθερα στις πόλεις της χώρας μας και να διαμένουν σε διαμερίσματα, απολαμβάνοντας παροχές που πολλοί Ελληνες θα δουν μόνο στα όνειρά τους.
Μάλιστα, οι έφηβοι αλλοδαποί θα παίρνουν σε τακτική βάση οικονομικό βοήθημα με μετρητά ή προπληρωμένη κάρτα και έτσι θα μπορούν με άνεση να απολαμβάνουν την καθημερινότητά τους χωρίς το άγχος της επιβίωσης που αντιμετωπίζει η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών.
Πονηρή κίνηση
Η εξωκοινοβουλευτική υπουργός, την οποία δεν νομιμοποίησε με την ψήφο του ο ελληνικός λαός, όχι μόνο πήρε αυτή την άκρως προκλητική απόφαση, αλλά προχώρησε και σε μια άλλη πονηρή κίνηση, καθώς, θέλοντας προφανώς να μην προκαλέσει αντιδράσεις, πέρασε στα «μουλωχτά» το ΦΕΚ την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. (σ.σ. Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ;;; ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ??? ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ??? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΜΕ συσκότισης και εξαπάτησης;; ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ???)
Σύμφωνα λοιπόν με την υπουργική απόφαση, σε κάθε εποπτευόμενο διαμέρισμα θα φιλοξενούνται έως τέσσερις ανήλικοι, από δύο σε κάθε δωμάτιο. Ανάμεσα στις παροχές που θα απολαμβάνουν οι αλλοδαποί έφηβοι είναι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, η απεριόριστη σύνδεση στο διαδίκτυο, η επαρκής επίπλωση, ο πλήρης εξοπλισμός κουζίνας, όλες οι απαραίτητες ηλεκτρικές συσκευές νοικοκυριού, όπως πλυντήριο ρούχων, ψυγείο, τηλεόραση, ηλεκτρική κουζίνα, απορροφητήρας, καθώς και μικρότερες οικιακές συσκευές, όπως βραστήρας νερού. (ΕΣΥ ΤΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΧΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ???)
Ποιοι αναλαμβάνουν
Τη λειτουργία των διαμερισμάτων μπορούν να αναλάβουν εθνικές, περιφερειακές και τοπικές Αρχές, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας, διεθνείς οργανισμοί, με έδρα ή παράρτημα στην Ελλάδα, καθώς και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Κάθε φορέας μπορεί να λειτουργεί ένα ή περισσότερα εποπτευόμενα διαμερίσματα και θα αναλαμβάνει όλα τα λειτουργικά έξοδα κάθε σπιτιού, όπως την πληρωμή του ενοικίου και των πάγιων εξόδων, τις κοινόχρηστες δαπάνες που βαρύνουν το διαμέρισμα, τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό καθώς και την αποκατάσταση των ζημιών, φθορών και βλαβών που προκαλούνται στο διαμέρισμα, στις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό του.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της παρεχόμενης φιλοξενίας στα διαμερίσματα αυτά οι ασυνόδευτοι ανήλικοι θα λαμβάνουν, εκτός από νοσοκομειακή και φαρμακευτική περίθαλψη, υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής στήριξης, καθώς και πρόσβαση σε ψυχαγωγικές ή αθλητικές δραστηριότητες. Επίσης, θα τους παρέχεται και πρόσβαση σε νομική συμβουλευτική, ενώ ιδιαίτερη μέριμνα θα δοθεί στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας καθώς και σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, με βάση τα προσόντα και τις επιθυμίες κάθε ανηλίκου.
Κάθε αλλοδαπός θα εκπροσωπείται από έναν επίτροπο, που θα διορίζεται από τον αρμόδιο εισαγγελέα και ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την πρόσβαση των εφήβων στην εκπαίδευση καθώς και για την ένταξή τους στην εκάστοτε τοπική κοινότητα.
Εκτός αυτού, θα υπάρχουν και υπηρεσίες συνοδείας και μεταφοράς σε υπηρεσίες, όπου απαιτείται. Με την ενηλικίωσή τους ολοκληρώνεται η παρεχόμενη φιλοξενία στα διαμερίσματα, ενώ η διαδικασία προετοιμασίας της αποχώρησής τους ξεκινάει ένα τουλάχιστον τετράμηνο νωρίτερα.
Αφού αξιολογείται το επίπεδο αυτονόμησης του ασυνόδευτου ανηλίκου, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η παρακολούθηση τυπικής εκπαίδευσης ή προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης, η τρέχουσα ένταξη του φιλοξενούμενου στην αγορά εργασίας ή οι προοπτικές ανεύρεσης εργασίας σε εύλογο χρονικό διάστημα, η ύπαρξη υποστηρικτικού πλαισίου στην κοινότητα, παραδίδεται στον νεαρό ενήλικο ο φάκελος με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που αφορούν την υγεία του, το νομικό του καθεστώς και την εκπαίδευσή του.
Προκλητική μεταχείριση των λαθραίων
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική υπουργική απόφαση, σκοπός όλων των ανωτέρω είναι, μεταξύ άλλων, «η υποστήριξη και η ενδυνάμωση των ασυνόδευτων εφήβων για τη μετάβαση στην ενηλικίωση, η χάραξη στόχων, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της δυνατότητας αυτοσυντήρησης, η ανάπτυξη δεξιοτήτων, η ενίσχυση της ικανότητας λήψης αποφάσεων και της ικανότητας των ανηλίκων να αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους».
Διαβάζοντας κανείς, πάντως, την απόφαση της κ. Μιχαηλίδου στην οποία αναφέρονται όλα όσα θα απολαμβάνουν στη χώρα μας οι ασυνόδευτοι μετανάστες, διαπιστώνει ότι όχι μόνο οι Ελληνες πολίτες δεν έτυχαν ποτέ τέτοιας ευνοϊκής μεταχείρισης από το κράτος, αλλά θα πληρώσουν και από την τσέπη τους τα διαμερίσματα αυτά.
Στο τέλος θα μας ζητήσουν να τους φιλοξενήσουμε και στα σπίτια μας…
ΠΗΓΗ nantiareport.gr

......................Τι είναι η αποκριά και το καρναβάλι; Που έχουν τις ρίζες τους όλες αυτές οι εκδηλώσεις και σε τι αποσκοπούν; ........................Είναι όντως αθώα έθιμα ή κάτι πιο σκοτεινό;



Την εκκλησία του Χριστού ακολουθεί μια φήμη ή για να το πούμε ακριβέστερα, μια ρετσινιά.
Η ρετσινιά της οπισθοδρομικότητας και της
δαιμονοποίησης των πάντων.
Έχει επικρατήσει η άποψη δηλαδή, πως ο Χριστιανισμός δεν αποδέχεται οτιδήποτε με το οποίο διαφωνεί και το απορρίπτει χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Η πραγματικότητα ωστόσο, είναι εντελώς διαφορετική.
Για κάθε τι στο οποίο η εκκλησία του Χριστού αντιτάσσεται, έχει πάντα να ρίξει στο τραπέζι επιχειρήματα που άσχετα με το αν είναι παραδεκτά από το πνεύμα του κόσμου, είναι σίγουρα βασισμένα στο Ευαγγέλιο.
Το Ευαγγέλιο δεν μπορεί να αλλοιωθεί ή να γίνει πιο ελαστικό επειδή αυτό επιτάσσει η νέα εποχή και τάξη πραγμάτων.
Επίσης η εκκλησία του Χριστού, αν θέλει να λέγεται εκκλησία του Χριστού, δεν μπορεί να προσαρμόζει το Ευαγγέλιο στις εκάστοτε συνήθειες και στα διάφορα έθιμα που μπορεί να υπάρχουν, αλλά έχει χρέος να προσαρμόζει την ίδια της τη ζωή στο Ευαγγέλιο.
Δεν υπάρχει καμία πρόθεση από τον Χριστιανισμό, αφορισμού των πάντων χωρίς λόγο και αιτία.
Υπάρχει όμως σκέψη, κρίση και σεβασμός στον Ιησού και στη διδασκαλία Του.
Επόμενο είναι λοιπόν, να υπάρχουν ναι αλλά και όχι, στην καθημερινή μας ζωή.
Ναι σε αυτά που είναι σύμφωνα με το πνεύμα του Ευαγγελίου και όχι σε οτιδήποτε είναι αντίθετο με τις Γραφές.
Όποιος πιστεύει στον Ιησού και αποδέχεται την Αγία Γραφή σαν λόγο Θεού, όχι απλά μπορεί, αλλά του επιβάλλεται θα λέγαμε, να πει όχι σε πολλά θέματα.
Άσχετα με το αν θα γίνει δυσάρεστος σε κάποιους.
Τέτοια όχι, από το στόμα της εκκλησίας του Χριστού, βγαίνουν συχνά και για κάποια έθιμα λοιπόν.
Έθιμα που κατά τα άλλα, μπορεί να είναι αρκετά δημοφιλή και να θεωρούνται αποδεκτά από μεγάλο μέρος της κοινωνίας.
Ένα από αυτά τα έθιμα, είναι η Αποκριά.
Το καρναβάλι, όπως συνηθίζουμε να λέμε.
Η Αποκριά έχει ειδωλολατρική προέλευση.
Στα γλέντια αυτά και στα ξεφαντώματα, βρίσκονται τα υπολείμματα θρησκευτικών τελετών, που τα πανάρχαια χρόνια οι λαοί διεξήγαγαν, γιορτάζοντας την έναρξη κάθε καινούργιου χρόνου, ή την αρχή μιας νέας εποχής, της άνοιξης, προσδίδοντας ένα μαγικό χαρακτήρα για ευωχία και καλή σοδιά ξεγελώντας τα κακά πνεύματα της φύσης.
Τέτοιες τελετές βρίσκουμε στους αρχαίους Έλληνες, με τις οργιαστικές τελετές προς τιμήν του θεού Διονύσου, καθώς και στα Κρόνια όργια, που γίνονταν στο τέλος κάθε χρόνου προς τιμή του θεού Κρόνου, του προστάτη της σποράς και της γονιμότητας.
Οι γιορτές αυτές είναι τα περίφημα Σατουρνάλια των Ρωμαίων (από το λατινικό Saturn=Κρόνος), που είναι βελτιωμένη έκδοση των αρχαίων ειδωλολατρικών τελετών.
Η λέξη «ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ» προέρχεται από την λατινική λέξη «CARNEVALE» που σημαίνει «αντίο κρέας».
Εξ ου και το δικό μας «ΑΠΟΚΡΕΩ», με το οποίο ονόμαζαν οι Βυζαντινοί την τελευταία ημέρα της κρεατοφαγίας, χαρακτηρίζοντας έτσι μια περίοδο του εκκλησιαστικού εορτολογίου.
Στις εορταστικές αυτές τελετές κάθε έννοια ηθικής καταργούνταν, και μέσα στη γενικότερη αυτή αποδόμηση, οι συμμετέχοντας επιδίδονταν σε κάθε είδους ανηθικότητες, καλύπτοντας την ταυτότητά τους πίσω από την μεταμφίεση.
Σαφώς μιλάμε για αρχαία δρώμενα που όμως αξίζει να μάθουμε τις ρίζες τους, για να μην κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας, αποκαλώντας τα, αθώα έθιμα.
Η αρχή αυτών των δρώμενων χάνεται στο βάθος του ιστορικού παρελθόντος.
Έχουν τις καταβολές τους στην ανάγκη του πρωτόγονου ανθρώπου να νικήσει τις τρομερές φοβίες του μπροστά στη φύση και να υπερπληρώσει τα νοητικά του κενά από την έλλειψη της ορθολογικής σκέψης και ερμηνείας του κόσμου που τον περιέβαλε.
Τότε που δεν υπήρχε λογική εξήγηση για τον κόσμο και τα φυσικά φαινόμενα, αλλά πίστευε ότι κυριαρχούνταν από αόρατες μαγικές δυνάμεις, οι οποίες κανόνιζαν τη ζωή του ανάλογα με τις δικές τους διαθέσεις.
Η πρωτόγονη αυτή πίστη τον ανάγκασε να εφεύρει τρόπους να μεταβάλλει τη διάθεση αυτών των δυνάμεων σύμφωνα με το συμφέρον του.
Έπρεπε να καλοπιάσει αυτές τις δυνάμεις για να σταθούν απέναντί του ευνοϊκές και καλόβουλες.
Με πιο τρόπο;
Με παράλογα μαγικά δρώμενα, διότι στερούνταν ο ίδιος, όπως είπαμε, ορθού λόγου.
Και γιατί;
Γιατί ο άνθρωπος πίστευε πως με το θόρυβο, τις ειδεχθείς προσωπίδες, τον ξέφρενο χορό και τις παράλογες πράξεις ήταν δυνατόν να φοβίσει τις κοσμικές δυνάμεις και να ξορκίσει το κακό, από τον ίδιο και το περιβάλλον του.
Πίστευε ακόμα πως με διάφορες τελετές, με αποκορύφωμα αυτές που είχαν σχέση με τον αχαλίνωτο ερωτισμό, θα ξυπνούσε τις γονιμοποιές δυνάμεις της φύσης προκειμένου να δώσουν πλούσια σοδιά.
Μα αυτό, θα σκεφτεί κάποιος, είναι αποκρυφισμός.
Πράγματι.
Οι ειδωλολατρικές θρησκείες όλων των λαών της αρχαιότητας ήταν πνιγμένες στον αποκρυφισμό, τη μαγεία και φυσικά τα παράλογα δρώμενα.
Η απόλυτα ειδωλολατρική αρχαιοελληνική θρησκεία δεν αποτελούσε εξαίρεση, ιδιαίτερα στη λαϊκή της μορφή, η οποία συνέχιζε επακριβώς τον φετιχιστικό, τοτεμιστικό και ανιμιστικό χαρακτήρα των πρωτόγονων στοιχείων της θρησκείας των Πελασγών, Κάρων, Λελέγων και άλλων προελληνικών φυλών.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαγικά και παράλογα αυτά δρώμενα εντάχτηκαν στη διονυσιακή οργιαστική λατρεία, η οποία είναι η μετεξέλιξη της λατρείας του φρυγικού θεού Σαβάζιου και η οποία εισήχθη στην Ελλάδα μέσω της Θράκης μετά τον 8ο π.Χ. αιώνα και επιβλήθηκε (να τα λέμε κι αυτά) με φοβερές και ανείπωτες βιαιοπραγίες στον ελληνικό χώρο.
Βεβαίως όλα τα παραπάνω δεν ήταν τυχαία, ούτε συνέβαιναν χωρίς λόγο.
Πίσω από τις τελετές και τις διάφορες συμπεριφορές των ανθρώπων, υπήρχε μια σαφέστατη φιλοσοφία.
Υπήρχε κάποιος σκοπός.
Κάποιος απώτερος σκοπός.
Κάποιος… όχι και τόσο ορατός σκοπός με τη πρώτη ματιά.
Μέσα από τις τελετουργικές αυτές και τις όποιες εκδηλώσεις τις συνόδευαν, σκοπός ήταν βασικά να πετύχει το καρναβάλι έστω και προσωρινά, ότι ακριβώς προσπαθεί να πετύχει και σήμερα.
Την ανατροπή (αποδόμηση) της τάξης των πραγμάτων, την αμφισβήτηση των αξιών και της ιεραρχίας και την κατάργηση των ορίων και των καθιερωμένων ηθικών νόμων.
Κάνει πέρα όποια άλλη επιταγή και τα ορίζει όλα από την αρχή ανάποδα.
Με τις παραπλανητικές μεταμφιέσεις και την εθιμοτυπία της «τρέλας» στο λαό με τον αποκαλυπτικό και τολμηρό λόγο του πρόστυχου, το αναποδογύρισμα έχει αρχίσει.
Έτσι τα άτομα που συμμετέχουν στο καρναβάλι δεν μπορούν να καθοριστούν ούτε από φύλο, ούτε από ηλικία, αλλά η «τρέλα» αντικαθιστά τη σοβαρότητα, η κατάχρηση τη συνήθη τιμιότητα, ο αισθησιασμός την εγκράτεια, η ανεξέλεγκτη σεξουαλικότητα τον αυστηρό έλεγχο, η αταξία την τάξη.
Κάποιος διαβάζοντας αυτά μπορεί να πει: «όλα αυτά γίνονται αθώα για το έθιμο!»
Βεβαίως!
Όμως όλα από αθώα ξεκινάνε!
Το ντύσιμο της Αποκριάς με την απροσωπία του καταλήγει και μέσα στο «έθιμο» και έξω από αυτό παρωδία.
Στην Πάτρα για παράδειγμα, τα λεγόμενα «μπουρμπούλια» έθιμο είναι, που όλοι μασκαρεμένοι, επιδίδονται σε σεξουαλικά όργια, χωρίς να γνωρίζουν ούτε και οι ίδιοι ποιους ερωτικούς συντρόφους επιλέγουν.
Μα γίνονται τέτοια πράγματα ή υπερβάλουμε;
Κι όμως γίνονται.
(Το παράδειγμα της Πάτρας είναι απλά ένα δείγμα, δεν είναι δυνατόν να μεταφέρουμε το τι γίνεται και στο εξωτερικό).
Έτσι από το «αθώο» αποκριάτικο ντύσιμο χωρίς να το καταλάβουμε μετακινούμαστε στο αποκριάτικο «αθώο» γδύσιμο, με όλα τα επακόλουθά του.
Ένα ακόμη εγχώριο παράδειγμα είναι αυτό που γίνεται στον Τύρναβο και που οι Μπουρανήδες χορεύουν γύρω από φαλλικά ομοιώματα… γιορτάζοντας τον ερχομό της άνοιξης και την… αναγέννηση της φύσης.
Οι εικόνες αυτές που βλέπουμε κάθε χρόνο στη τηλεόραση, είναι επίσης πραγματικά αδύνατο να περιγραφούν με λεπτομέρειες.
Κι όμως.
Είναι κι αυτό ένα έθιμο.
Και λοιπόν;
Μήπως θα πρέπει να αποδεχτούμε ο καθένας από εμάς προσωπικά το οποιοδήποτε έθιμο, έστω κι αν αυτό είναι εντελώς έξω από το πνεύμα του Ευαγγελίου;
Όχι φυσικά.
Ο Θεός, μας καλεί να απέχουμε από κάθε είδους ειδωλολατρία.
Ας μη μας ξενίζει αυτή η λέξη.
Ας μη μας φαίνεται παλιά.
Μπορεί να έχουμε τεχνολογία και εξέλιξη σε πολλούς τομείς, όμως είναι γεγονός πως κάποια πράγματα δεν αλλάζουν στο πέρασμα των αιώνων.
Η ειδωλολατρία εξακολουθεί να υφίσταται και σήμερα και μάλιστα με πολλές μορφές.
Μια από αυτές, είναι και το καρναβάλι.
Άρα;
Ποιο είναι το βασικό νόημα της υπόθεσης;
Χωρίς να το καταλάβω, όταν συμμετέχω σ’ αυτό το «αθώο» έθιμο της αποκριάς, στην ουσία καταφέρομαι εναντίον του Θεϊκού λόγου, που με καλεί να απέχω από κάθε τι που αποτελεί αμαρτία.
Τα πράγματα είναι απλά και συγκεκριμένα.
Έχουμε να κάνουμε με αρχαίες ειδωλολατρικές τελετές που επιζούν μέχρι σήμερα και που το πνεύμα του κόσμου τις έχει «βάψει» με ένα «χρώμα» μοντερνισμού και απενοχοποίησης, στη λογική του «κάνε μια τρέλα κι εσύ» ή «γλέντα λίγο» και άλλα τέτοια.
Αυτό όμως δεν αλλάζει τη πραγματικότητα.
Έχουμε να κάνουμε με ειδωλολατρικές τελετές και δρώμενα, άσχετα με τη διδασκαλία και το πνεύμα του Ιησού Χριστού.
Δεν έχουμε ανάγκη το καρναβάλι για να διασκεδάσουμε και να περάσουμε καλά.
Δε χρειαζόμαστε ένα σκοτεινό έθιμο, για να νιώσουμε ωραία.
Από την άλλη, χρειαζόμαστε το Ευαγγέλιο για να ξέρουμε τι θέλει ο Θεός και τι όχι.
Πέραν της καθαρά ειδωλολατρικής υφής του, το καρναβάλι έχει συχνά στις εκδηλώσεις του κι άλλα μελανά σημεία που δε μπορούμε να αγνοήσουμε.
Τα μικρά παιδιά, όπως είναι λογικό, δεν είναι σε θέση να καταλάβουν κάποια πράγμα και δείχνουν να απολαμβάνουν τις απόκριες.
Εμείς όμως έχουμε χρέος και εκείνα να κατευθύνουμε σωστά αλλά και φυσικά να προστατέψουμε και τους εαυτούς μας από τέτοιου είδους έθιμα.
Ας θυμόμαστε τα λόγια της Γραφής: «Και μη συμμορφώνεστε με τούτο τον αιώνα,
αλλά μεταμορφώνεστε διαμέσου της ανακαίνισης του νου σας,
ώστε να δοκιμάζετε τι είναι το θέλημα του Θεού, το αγαθό και ευάρεστο και τέλειο»
(Ρωμαίους12:2).