Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021

Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ

 Κάθε χρόνο στις 8 Νοεμβρίου η Εκκλησία τιμά τη σύναξη των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ, καθώς και των υπόλοιπων ασωμάτων και ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων. Την ημέρα αυτοί εορτάζουν όσοι φέρουν τα ονόματα

Μιχαήλ,Γαβριήλ,Ραφαήλ,Άγγελος,Σεραφείμ,Σταμάτης,Στρατηγός,Ταξιάρχης και Πανορμίτης..
Πρόκειται για τη σύναξη, τη συνάθροιση δηλαδή των πιστών, που θέσπισε η Ορθόδοξη Εκκλησία, για να αποδώσουν τις πρέπουσες τιμές στους απεσταλμένους του Θεού και δικούς μας προστάτες και φύλακες σε μια κοινή γι΄αυτούς εορτή.
Η Θεία Δημιουργία διακρίνεται στην άυλη, αόρατη και πνευματική και στην ορατή υλική. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι άυλες αγγελικές δυνάμεις. Σύμφωνα με την χριστιανική διδασκαλία, οι άγγελοι ως πνεύματα είναι άυλοι, ασώματοι, δεν διακρίνονται σε φύλα ούτε πολλαπλασιάζονται, αλλά ούτε και αποθνήσκουν.
Δημιουργήθηκαν πριν από τον άνθρωπο και την δημιουργία του ορατού κόσμου. Είναι δεύτερα φώτα νοερά, τα οποία προσλαμβάνουν τον φωτισμό τους από το πρώτο και άναρχο φως, του Θεού. Γενικά είναι λειτουργοί της Θείας Πρόνοιας, συχνά προς ωφέλεια των ανθρώπων εμφανίζονται σ΄ αυτούς και στις εμφανίσεις τους -Αγγελοφάνειες- προσλαμβάνουν ανθρώπινη μορφή ανδρική ή νεανική. Ο αριθμός τους είναι ανυπολόγιστος και απροσμέτρητος.
Οι άγγελοι χωρίζονται σε εννέα τάγματα: Άγγελοι, Αρχάγγελοι, Αρχές, Εξουσίες, Δυνάμεις, Θρόνοι,
Κυριότητες, Χερουβείμ, Σεραφείμ. Υπήρχε και δέκατο τάγμα, επειδή όμως ακολούθησε τον αρχηγό του, τον Εωσφόρο, ο οποίος περηφανεύτηκε υπερβολικά μπροστά στο Θεό, ξέπεσε από τη δόξα που είχε και από φωτεινός (Εωσφόρος που σημαίνει αυτός που φέρνει την αυγή, το φως) έγινε σκοτεινός διάβολος και οι άγγελοι αυτοί σκοτεινοί και κακοί δαίμονες, αφού απομακρύνθηκαν από το φως και την αγάπη του Θεού.
Γνωστότεροι από αυτούς είναι οι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ, οι οποίοι θεωρούνται και επικεφαλής των Αγγελικών Δυνάμεων. Τους αποκαλούμε και Ταξιάρχες και τη γιορτή τους, των Ταξιαρχών. Οι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ παρουσιάζονται συνήθως με σπαθί ή σκήπτρο στο δεξί χέρι, σύμβολο της εξουσίας που τους χάρισε ο Θεός. Στο αριστερό δε χέρι τους, είθισται να κρατούν μια σφαίρα, η οποία συμβολίζει τον κόσμο.



Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είναι ένας από τους απροσμέτρητους αγγέλους. Το όνομα του σημαίνει «ήρωας του Θεού» και είναι ένας από τους λίγους, οι οποίοι αναφέρονται ονομαστικά στην Αγία Γραφή. Ονομάζεται και Άγγελος της Αλήθειας και λέγεται πως θα είναι εκείνος που την Ημέρα της Κρίσης θα καλέσει τους ζωντανούς και πεθαμένους να αντιμετωπίσουν την τελική κρίση.
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ πληροφόρησε τον Ζαχαρία για τη γέννηση του Ιωάννου Προδρόμου και ήταν αυτός που έφερε τη χαρμόσυνη είδηση στην Παρθένο Μαρία για την ενανθρώπηση του Σωτήρα του Κόσμου. Επίσης, αυτός απότρεψε τον Ιωσήφ να μην παρατήσει την Θεοτόκο, όταν έμαθε ότι ήταν έγκυος. Ακόμη, αυτός προειδοποίησε την Αγία Οικογένεια να φύγει στην Αίγυπτο, για να γλυτώσει από την σφαγή του Ηρώδη. Τέλος, αυτός κύλισε το λίθο του μνήματος και έφερε το μήνυμα της Αναστάσεως στις Μυροφόρες.
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ αναφέρεται ως ο κορυφαίος άγγελος του Θεού και ο πλέον κραταιός. Είναι ο πιο ένδοξος Ταξιάρχης των άυλων Αγγελικών Δυνάμεων και η παρουσία του συνδέεται με κορυφαία γεγονότα στην ιστορία του κόσμου και της σωτηρίας μας.
Κατά την αποστασία του Εωσφόρου, ο έως τότε άγγελος Μιχαήλ, ανέλαβε σημαίνοντα ρόλο στην υποστολή της ανταρσίας του, κερδίζοντας έτσι τον τίτλο του Αρχαγγέλου. Παρουσιάζεται πολλές φορές στην Αγία γραφή, ως απεσταλμένος του Θεού.
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι εκείνος που ανήγγειλε στον Αβραάμ την ανάγκη θυσίας του γιού του Ισαάκ, ο οποίος στη συνέχεια την απέτρεψε. Έπειτα στον Λωτ, όταν τον λύτρωσε μαζί με την οικογένεια του από την καταστροφή των Σοδόμων. Αυτός προπορεύονταν μπροστά από τους Ισραηλίτες όταν ελευθερώθηκαν από την σκλαβιά των Αιγυπτίων, με τη μορφή νεφέλης την ημέρα και φωτιάς τη νύχτα, τους έδειχνε το δρόμο προς τη γη της Επαγγελίας.
Στην Καινή Διαθήκη, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι εκείνος που θα αναγγείλει τη δεύτερη έλευση του Ιησού Χριστού και την αρπαγή της εκκλησίας Του, ενώ τον συναντάμε επίσης και στην κάθοδο του Χριστού στον Άδη. Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο Μιχαήλ θεωρείται από τον λαό ότι είναι ο ψυχοπομπός άγγελος, δηλαδή μεταφέρει τις ψυχές στον ουρανό.
Στις 8 Νοεμβρίου είναι και η γιορτή της Πολεμικής Αεροπορίας μας. Επειδή το έργο των Αρχαγγέλων είναι να προστατεύουν τους ανθρώπους, να πολεμούν και να μάχονται τους κακούς δαίμονες, κατακτώντας τους ουρανούς. Έτσι και η Πολεμική Αεροπορία μας είναι η προστάτιδα της πολυαγαπημένης Πατρίδα μας έναντι κάθε εξωτερικής απειλής και εχθρικής δύναμης που επιβουλεύεται τα ιερά εδάφη της Ελλάδας.
Ειδικότερα, Προστάτης της Πολεμικής Αεροπορίας θεωρείται ο Αρχάγγελος Μιχαήλ (Ταξίαρχος και Αρχιστράτηγος) και για το λόγο αυτό η μνήμη του εορτάζεται με κάθε μεγαλοπρέπεια σε όλες τις μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας μας.
Εν κατακλείδι, πίστη της Εκκλησίας μας είναι ότι κάθε άνθρωπος έχει το φύλακα άγγελο του, ο οποίος ως στοργικός αδελφός μας προστατεύει μέρα και νύκτα από τους κινδύνους που μας περιβάλλουν και από τις παγίδες του κακού και του πονηρού.


Κυριακή 4 Απριλίου 2021

κοινό εορτασμό του Πάσχα

 Τι ζητάει σε νέο άρθρο του ο Αρχιεπίσκοπος Τελμησσού

ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΔΥΝΑΤΑ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ
Αφορμή η επέτειος των 1700 χρόνων από την Α΄Οικουμενική Σύνοδο της Νίκαιας
ΑΠΟ ΤΟ 2025 ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Το ζήτημα λαμβάνει διαστάσεις μετά και από νέα τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου Τελμησσού Ιώβ.
Υπενθυμίζεται πως ο Καρδινάλιος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Προώθηση της Χριστιανικής Ενότητας Κούρτ Κοχ είπε πρόσφατα ότι στον Πάπα Φραγκίσκο άρεσε η πρόταση του Μόνιμου Αντιπροσώπου του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (ΠΣΕ), Αρχιεπισκόπου Τελμησσού Ιωβ για τη μεταρρύθμιση του ορθόδοξου ημερολογίου για έναν κοινό εορτασμό του Πάσχα με τους Καθολικούς έως το 2025.

Ο Συμπρόεδρο, λοιπόν, της Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών και Μόνιμος Αντιπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, σε άρθρο του σε φιλικά προσκείμενο στο Φανάρι ιστολόγιο, συνδυάζει την επέτειο για τα 1700 χρόνια από την Οικουμενική Σύνοδο της Νίκαιας το έτος 2025 με το θέμα του κοινού εορτασμού του Πάσχα.

Με την ευκαιρία αυτή, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών σχεδιάζει να διοργανώσει μια Παγκόσμια Διάσκεψη της Επιτροπής Πίστης και Τάξης προκειμένου να γιορτάσει αυτήν την επέτειο.
“Ο σκοπός αυτού του συνεδρίου δεν θα είναι να μελετήσει την ιστορία της Συνόδου ούτε να μελετήσει τη θεολογία του, αλλά μάλλον να αναλογιστεί τι σημαίνει «ορατή ενότητα» σήμερα σε διάφορες χριστιανικές εκκλησίες και πώς οι Χριστιανοί μπορούν συλλογικά να προωθήσουν, να κηρύξουν και να ζήσουν την αποστολική πίστη σήμερα στο πλαίσιο τόσων σύγχρονων προκλήσεων, όπως η εκκοσμίκευση και ο θρησκευτικός πλουραλισμός” αναφέρει ο κ. Ιώβ.

Και στην συνέχεια εστιάζει στο θέμα του Πάσχα: “Συχνά ξεχνάμε ότι η Σύνοδος της Νίκαιας όχι μόνο δημοσίευσε ένα δόγμα που έπρεπε να γίνει καθολικό, αλλά εξασφάλισε επίσης μια κοινή γιορτή του Πάσχα για ολόκληρο το Χριστιανισμό.
Μπροστά στη διαίρεση που προκαλείτο από σχίσματα και αιρέσεις, τότε ήταν απαραίτητο να εξασφαλιστεί ένας κοινός εορτασμός της Ανάστασης, προκειμένου να εκδηλωθεί ενότητα στην πίστη.
Όπως γνωρίζουμε, κατά την περίοδο προ Νικαίας, δεν υπήρχε τόσο κοινή ημερομηνία, αφού ορισμένοι Χριστιανοί γιόρταζαν το Πάσχα μαζί με το Εβραϊκό Πάσχα και άλλοι το γιόρταζαν την επόμενη Κυριακή.
Ο κανόνας που καθιερώθηκε στη Νίκαια ήταν να εορτάζεται το Πάσχα την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο μετά την εαρινή ισημερία.
Έτσι, η Σύνοδος αναφέρθηκε σε αστρονομικά δεδομένα - την ισημερία και την πανσέληνο - για να καθορίσει την ημερομηνία, αντί για ένα συγκεκριμένο ημερολόγιο ή μια συγκεκριμένη γιορτή, όπως το εβραϊκό Πάσχα”.

Και έρχεται στο σήμερα: “Παρόλο που η Νίκαια καθιέρωσε αυτόν τον κανόνα διασφαλίζοντας μια κοινή ημερομηνία του Πάσχα για ολόκληρο το Χριστιανισμό, δυστυχώς, σήμερα, οι χριστιανικές εκκλησίες είναι διχασμένες όσον αφορά τον εορτασμό αυτής της μεγάλης γιορτής.
Ο λόγος είναι ότι δεν χρησιμοποιούν όλοι τα ίδια εργαλεία. Πράγματι, οι Ορθόδοξοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το Ιουλιανό ημερολόγιο, το οποίο εισήγαγε ο Ιούλιος Καίσαρας το 46 π.Χ., το οποίο είναι προς το παρόν δεκατρείς ημέρες πίσω από την αστρονομική πραγματικότητα, και χρησιμοποιούν επίσης μετρήσεις (σ.σ από την μια πανσέληνο στην άλλη), οδηγώντας σε καθυστερημένη ημερομηνία του Πάσχα, που μπορεί να είναι μία εβδομάδα ή ακόμα και ένα μήνα μετά τη Δυτική ημερομηνία του Πάσχα”.

Σύμφωνα με τον Ιεράρχη του Φαναρίου, καθώς καθορίζεται από το Ιουλιανό ημερολόγιο, η ημερομηνία της εαρινής ισημερίας (21 Μαρτίου) αντιστοιχεί στην 3η Απριλίου του Γρηγοριανού ημερολογίου, το οποίο χρησιμοποιείται παγκοσμίως σήμερα. Επομένως, εάν η πανσέληνος εμφανιστεί πριν από αυτήν την ημερομηνία, οι Ορθόδοξοι πρέπει να περιμένουν την επόμενη πανσέληνο, και στην περίπτωση αυτή, θα υπάρχει διαφορά ενός μήνα μεταξύ του Δυτικού και του Ορθόδοξου Πάσχα, όπως θα συμβαίνει φέτος.

Για τους λόγους αυτούς και άλλους αστρονομικού ενδιαφέροντος, το ζήτημα της αναθεώρησης του ημερολογίου και της κοινής ημερομηνίας του Πάσχα τέθηκε αρκετές φορές στην Ορθόδοξη Εκκλησία κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα.
Ο κ. Ιώβ παραθέτει ένα χρονικό αυτών των περιπτώσεων, ενώ τονίζει πως το ζήτημα του ημερολογίου και της κοινής ημερομηνίας του Πάσχα κατατάχθηκε μεταξύ των 17 θεμάτων που θα εξετάζονταν από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, από τη διΟρθόδοξη προπαρασκευαστική επιτροπή που συνεδρίασε το 1930 στο μοναστήρι του Βατοπαιδίου στο Άγιο Όρος .
Διατηρήθηκε στη λίστα θεμάτων που καθιερώθηκαν από την πρώτη Παν-Ορθόδοξη Σύνοδο στη Ρόδο το 1961, όπου ξεκίνησε η διαδικασία προετοιμασίας της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας και παρέμεινε μεταξύ των δέκα θεμάτων της ημερήσιας διάταξης στην πανορθόδοξη διάσκεψη του Chambésy το 1976.

Όπως λέει ο Ιεράρχης, κατά την προετοιμασία προς τη Σύνοδο, ένα συγκεκριμένο συνέδριο των Ορθόδοξων αστρονόμων συγκλήθηκε στο Chambésy τον Ιούνιο του 1977 για να προετοιμάσει ένα αναθεωρημένο ημερολόγιο, ακόμη πιο ακριβές από το Γρηγοριανό, και να επανεξετάσει τους πίνακες μέτρησης με πιο ακριβή αστρονομικά δεδομένα.
Δυστυχώς, σύμφωνα με τον κ. Ιώβ, η Σύναξη των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών που πραγματοποιήθηκε στο Chambésy τον Ιανουάριο του 2016, αποφάσισε να αποκλείσει αυτό το θέμα από την ημερήσια διάταξη της Συνόδου, φοβούμενοι ότι μια μεταρρύθμιση του ημερολογίου θα δημιουργούσε ένα νέο σχίσμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Επομένως, μέχρι σήμερα δεν έχει ληφθεί απόφαση για το θέμα από τους Ορθόδοξους.
Τέλος ο Ιεράρχης του Οικουμενικού Πατριαρχείου υπενθυμίζει πως το 1997, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών διενήργησε διαβουλεύσεις για να καθορίσει μια κοινή ημερομηνία για το Πάσχα και συνέστησε να τηρηθούν οι κανόνες της Νίκαιας.
“Ίσως, ο εορτασμός της 1700ης επετείου της Συνόδου της Νίκαιας το 2025 θα ήταν μια καλή ευκαιρία για να επιμορφώσει τους Χριστιανούς σχετικά με την αναγκαιότητα μιας ημερολογιακής μεταρρύθμισης και μιας κοινής ημερομηνίας του Πάσχα, προκειμένου να παραμείνουν πραγματικά πιστοί στις αποφάσεις της Α' Οικουμενικής Συνόδου.
Το γεγονός ότι οι ημερομηνίες του Πάσχα Ανατολής και Δύσης θα συμπίπτουν εκείνο το έτος πρέπει να ληφθεί ως ενθάρρυνση προς αυτήν την κατεύθυνση!” καταλήγει.



Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Όλες οι προφητείες των Σιβυλλών για τον Ιησού Χριστό

 Κατ’ αρχήν να επισημανθεί ότι η λέξη «Σίβυλλα» είναι ρωμαϊκή και σημαίνει «προφήτις». Το «Σίβυλλα» δεν είναι όνομα . Υπήρξαν δέκα Σίβυλλες, ήτοι προφήτιδες. Πρώτη ήταν η Χαλδαία, δηλαδή Περσίδα, εκ του γένους του Νώε, η οποία λεγόταν Σαμβήθη, και η οποία λέγεται ότι προφήτευσε και τον Μέγα Αλέξανδρο με τα


επιτεύγματά του. Δεύτερη ήταν από την Λιβύη, τρίτη από τους Δελφούς, ονομαζόταν Δελφίς, τετάρτη η από την Κιμμέρια της Ιταλίας, πέμπτη η Ερυθραία, έκτη η Σαμία, εβδόμη η Κυμαία, ογδόη η Ελλησπόντια, εννάτη η Φρυγία και δεκάτη η Τιβουρτία.

Τα βιβλία των Σιβυλλών υπήρχαν στο Καπιτώλιο της Ρώμης, που είναι δίπλα στο Βατικανό. Οι Σίβυλλες είναι ζωγραφισμένες από τον Μιχαήλ Άγγελο στην εκκλησία Καπέλα Σιστίνα, που είναι επίσης στο Βατικανό. Από όλες τις προφητείες των Σιβυλλών, οι προφητείες της Σίβυλλας της Κυμαίας ήταν και είναι οι περισσότερο καλά κρυμμένες και δεν δόθηκαν στους πολλούς. Ότι είναι γνωστό το χρωστάμε στον ιερέα(!) και φιλόσοφο του Καπιτωλίου, Φιρμιανό, ο οποίος παρέδωσε στίχους, όσους παρέδωσε, στα ελληνικά. Το προσέξατε; Καπιτώλιο, Βατικανό, ιερέας, κρυμμένη γνώση,… Ο Πάπας ξέρει πολλά.
Στους σιβυλλικούς χρησμούς λοιπόν υπάρχουν προφητείες για τον Ιησού Χριστό και την Δευτέρα παρουσία του στην Γη. Περισσότερο γνωστή προφητεία Σίβυλλας είναι η ακροστιχίδα, η οποία σχηματίζει τις λέξεις ΙΗΣΟΥΣ, ΧΡΕΙΣΤΟΣ, ΘΕΟΥ, ΥΙΟΣ, ΣΩΤΗΡ, ΣΤΑΥΡΟΣ, και για την οποία υπάρχουν αρκετά.


Η ακροστιχίδα αυτή υπάρχει στον όγδοο λόγο των Σιβυλλικών Χρησμών. Το αξιοθαύμαστο είναι ότι η αυτή ακροστιχίδα σχηματίζεται και στα λατινικά!
Στον όγδοο λόγω των Σιβυλλικών προφητειών αναφέρεται καθαρά ότι θα γεννηθεί ο Ιησούς Χριστός στην Βηθλεέμ από την Παρθένο Μαρία και ότι η αγγελία της γεννήσεως Του στην Μαρία θα γίνει από το άγγελο Γαβριήλ. Αναφέρεται επίσης στους χρησμούς ότι αυτό που θα φαίνεται μεγάλο θαύμα στους θνητούς δεν θα είναι τίποτα για τον Θεό και τον Υιό του!



Στο Πρώτο Λόγο των Σιβυλλικών, πάλι έχουμε την προφήτευση του Ιησού Χριστού. Αναφέρεται ότι το όνομα τού Υιού του Θεού θα έχει τέσσερα φωνήεντα και δύο ίδια σύμφωνα, το δε άθροισμα των γραμμάτων του ονόματός του θα είναι 888. Σύμφωνα με την ελληνική αρίθμηση, κατά την οποία κάθε γράμμα είναι και ένας αριθμός, το άθροισμα των γραμμάτων-αριθμών της λέξεως ΙΗΣΟΥΣ είναι 888. ΙΗΣΟΥΣ > Ι=10, + Η=8, + Σ=200, + 0=70, + Υ=400, + Σ=200, αν αθροισθούν μας δίνουν το 888.
Να ήταν μόνο αυτά; Προφητεύονται οι τρεις μάγοι ότι θα προσφέρουν σμύρνα, χρυσάφι και λιβάνι. Επίσης προφητεύονται και τα θαύματα που θα κάνει ο Ιησούς. Προφητεύεται ότι, θα κάνει τυφλούς να δουν, χωλούς να περπατήσουν, κουφούς ν’ ακούσουν, μουγγούς να ομιλήσουν, θα εκβάλει δαιμόνια από τους δαιμονισμένους, θα περπατήσει στα κύματα, θα χορτάσει πέντε χιλιάδες με πέντε άρτους και πέντε ψάρια και θα περισσέψουν και 12 κοφίνια.


Όλα είχαν προφητευθεί, πλην όμως οι εξουσιάζοντες λαούς και γνώση, είναι πάντα οι ίδιοι αυτοί και οι απόγονοί τους, διότι θέλουν να ικανοποιήσουν το θέλημα του Διαβόλου από τον οποίο προέρχονται και υπηρετούν, και μάχονται πάντα τον Θεό, οι αθεόφοβοι, και τους πιστούς Του.
Προφητεύονται επίσης από την Ερυθραία Σίβυλλα τα πάθη του Χριστού και το τι θα υποφέρει από τους εβραίους, διότι δεν θα πιστέψουν σ’ Αυτόν, το πώς θα του δώσουν όξος και θα του βάλουν ακάνθινο στεφάνι, που θα του δώσουν καλάμι, που θα γίνει σκότος όταν πεθάνει ο Ιησούς, και πως θ’ αναληφθεί στους ουρανούς. Αλλά και πως θα γκρεμισθεί ο Ναός του Σολομώντος και πως θα διασκορπισθούν οι εβραίοι.
Για να δείξει η Σίβυλλα η Ερυθραία πόσο πολύ κακοί ήταν οι εβραίοι, και πόσο οφθαλμοφανές ήταν το να καταλάβουν ότι ο Χριστός ήταν ο Υιός του Θεού, τους περιγράφει ως «τυφλοτέρους των σπαλάκων (σπάλαξ, είναι ο τυφλοπόντικας), αγριότερους των δηλητηριωδών ερπετών»


Αναφέρεται επίσης ότι ο Ναός του Σολομώντος ήταν αφιερωμένος στον Αδωνάϊ, ο οποίος στο Ψαλτήρι έχει μεταφραστεί ως «Κύριος». Προφητεύεται και ο ερχομός του Αντιχρίστου, εκλεκτός λαός του οποίοι είναι οι εβραίοι και άλλοι άνομοι, και πως τελικά αυτός θα καταργηθεί από τον Ιησού Χριστό.

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

Δύο λογιών άνθρωποι θα πάνε στο παράδεισο, οι άγιοι και οι πολύ αμαρτωλοί.

 

Ο καθένας ψάχνει να κτίσει με όποιο τρόπο μπορεί το δικό του ιδιωτικό αντάρτικο στην ροή της συμβατικής ζωής που ζούμε.
Ανοίγω το παράθυρο και μου χαμογελάει ο ουρανός.
Η ζωή δεν δέχεται κενά. Ακάλυπτους χώρους.
Η θα είσαι Άγιος ή θα είσαι ρεμάλι. Η θα ζεις με το Θεό ή με το διάβολο.
Τα άνευρα, ανούσια και ντεμί είναι από χέρι καταδικασμένα.
Δύο λογιών άνθρωποι θα πάνε στο παράδεισο, οι άγιοι και οι πολύ αμαρτωλοί.
Το Θεϊκό, είναι εκπληκτικό. Διαφορετικό. Συνθετικό. Γευστικό, εύηχο, και υπέροχα απολαυστικό.
Δεν επαναλαμβάνεται. Δεν κουράζει. Δεν πλήττει και δεν επιπλήττει ποτέ και κανένα.
Γι αυτό όσοι άνθρωποι μπορείτε να ζείτε την ομορφιά των στιγμών είστε ευλογημένοι.
Όσοι μπορείτε να χαίρεστε με απλά πράγματα, είστε ευλογημένοι.
Όσοι την κάθε μέρα ζείτε και μια νέα αποκάλυψη της ζωής που είναι από μόνη της μια αποκάλυψη ενός πανέμορφου μυστηρίου, είστε ευλογημένοι.
Πρέπει να κρατάμε αναμμένο συνεχώς το φώς μέσα στην ψυχή μας, οτι κι’ αν μας συμβαίνει.
Ξέρω πόσο δύσκολο είναι αλλά δεν εκτιμώ τούς ανθρώπους που σβήνουν το φώς.
Ενα χαμόγελο τυχαίο στο δρόμο, έστω κι’ αν δεν απευθύνεται σε σένα, είναι Φώς.
Ένα παιδάκι που γελάει ευτυχισμένο είναι Φως.
Μια ανάμνηση ευτυχίας ή η χαρά μιας ξαφνικής συνάντησης, όλα είναι Φώς.
Αντί να λέμε «τι άτυχος που είμαι» πρέπει να λέμε τι τυχερός που είμαι για όλα όσα έχω, τα τόσα πολλά που άλλοι δεν έχουν.
Οι ευγνώμονες άνθρωποι είναι και ευτυχισμένοι.

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020

Ιατροδικαστής "Κανείς δεν πέθανε από το Covid-19 στο Αμβούργο χωρίς προηγούμενη ασθένεια"

 


«Αυτός ο ιός επηρεάζει τη ζωή μας με έναν εντελώς υπερβολικό τρόπο. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον κίνδυνο που ενέχει ο ιός. Και η αστρονομική οικονομική ζημιά που προκύπτει τώρα δεν αντιστοιχεί στον κίνδυνο που ενέχει ο ιός. Είμαι πεπεισμένος ότι η θνησιμότητα της κορώνας δεν θα γίνει καν αισθητή ως κορυφή στην ετήσια θνησιμότητα ... "

Αυτό το απόσπασμα προέρχεται από κανέναν άλλο από τον επικεφαλής της ιατροδικαστικής ιατρικής στο Αμβούργο, καθηγητή Klaus Püschel (67). Και είναι καταπληκτικά λόγια. Επειδή μιλάει ακριβώς για τον ιό που αναστρέφει τον κόσμο αυτή τη στιγμή: Corona.
Ο Püschel και η ομάδα του ερευνούν αυτή τη στιγμή την κορώνα που πέθανε από το Αμβούργο. Ο στόχος: «Θέλουμε να μάθουμε από τους νεκρούς για τους ζωντανούς. Προσπαθούμε να καταλάβουμε από πού πέθανε ο λεγόμενος νεκρός κορώνας, προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα για την κλινική θεραπεία των ατόμων που πάσχουν από αυτήν. Ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά: Πώς επηρέασε ο ιός την καρδιά, τους πνεύμονες και άλλα εσωτερικά όργανα; "
Και ο Püschel έχει ήδη αποκτήσει αρχικές πληροφορίες: Μέχρι στιγμής, κανένα άτομο χωρίς προηγούμενη ασθένεια δεν πέθανε από τον ιό στο Αμβούργο. «Όλοι όσοι έχουμε εξετάσει μέχρι τώρα είχαν καρκίνο, μια χρόνια πνευμονική νόσο, ήταν βαριοί καπνιστές ή πολύ παχύσαρκοι, υπέφεραν από διαβήτη ή είχαν καρδιαγγειακή νόσο.» Έτσι, ο ιός ήταν η τελευταία πτώση, για να το πούμε, αυτό ήταν το βαρέλι Έγινε υπερχείλιση. «Είχαμε - κανείς δεν ξέρει ακόμα - τον πρώτο 100χρονο που πέθανε από τον Covid-19." Ήταν η τελευταία πτώση; «Το τελευταίο», είπε ο Püschel.

Ο Püschel θέλει να ηρεμήσει τον πληθυσμό. "Εστιάζοντας έντονα στις μάλλον λίγες αρνητικές διαδικασίες, δημιουργούνται φόβοι που είναι πολύ επαχθές", λέει ο νομικός γιατρός. Δεν υπάρχει λόγος φόβου θανάτου σε σχέση με την εξάπλωση της νόσου εδώ στην περιοχή του Αμβούργου, λέει. «Το Covid-19 είναι μια θανατηφόρα ασθένεια μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ως επί το πλείστον αβλαβής μόλυνση από ιούς.

Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΣΩΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ

 


Βασική τακτική διαφόρων ομάδων, κινήσεων, οργανώσεων κ. α όπου ο χαρακτήρας τους, οι διδασκαλίες και οι πρακτικές είναι απολύτως ασυμβίβαστες με την ορθόδοξη πίστη μας, είναι η προσπάθεια χειραγώγησης των ανθρώπων μέσω της παραπληροφόρησης.
Τακτική η οποία κατ’ εξοχήν χρησιμοποιείται από τον Τεκτονισμό ή Μασωνία.
Μόνιμη επωδός των διαφόρων Τεκτόνων αποτελεί ο ισχυρισμός, ότι αποτελούν απλώς φιλοσοφική οργάνωση που αποβλέπει στην αναζήτηση της αλήθειας, στην κοινωνική και ατομική πρόοδο χωρίς να έχουν θρησκευτικό χαρακτήρα.
Άποψη που προσπαθούν να τη διαδώσουν με κάθε πρόσφορο μέσο και σε κάθε ευκαιρία.
Θεωρούν μάλιστα ότι μπορεί κάποιος να είναι ταυτοχρόνως και χριστιανός και Τέκτονας.
Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Είναι δυνατόν κάποιος να είναι χριστιανός ορθόδοξος και ταυτοχρόνως να είναι και Μασώνος;
Για την Ορθόδοξη πίστη μας κάτι τέτοιο είναι όχι μόνον αδύνατο αλλά και αδιανόητο.
Εν προκειμένω είναι χρήσιμο να θυμηθούμε ότι η Εκκλησία μας έχει κατ’ επανάληψη τοποθετηθεί για τον Τεκτονισμό κατά τρόπο σαφή, υπεύθυνο και συγκεκριμένο.
Υπενθυμίζουμε χαρακτηριστικά:
Ι) Η Διορθόδοξος Επιτροπή που συνεδρίασε στη Μονή Βατοπαιδίου από 8-23/6/1930 στο Άγιον Όρος χαρακτηρίζει τον Τεκτονισμό «ως σύστημα αντιχριστιανικόν και πεπλανημένον».
ΙΙ) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 12-10 1933 συν τοις άλλοις υπογραμμίζει ότι ο Τεκτονισμός «υπομιμνήσκει τας παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας ή λατρείας, από των οποίων κατάγεται και των οποίων συνέχειαν και αναβίωσιν αποτελεί» (Περ. Εκκλησία 48, (4-12-1933), σ. 1).
ΙΙΙ) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Νοέμβριο του 1972 επαναλαμβάνει «ότι η Μασωνία είναι αποδεδειγμένως θρησκεία μυστηριακή, προέκτασις των παλαιών ειδωλολατρικών θρησκειών, όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας ημών Εκκλησίας.
Διαδηλοί κατηγορηματικώς ότι η ιδιότης του Μασώνου υπό οιανδήποτε μορφήν είναι ασυμβίβαστος προς την ιδιότητα του χριστιανού μέλους του Σώματος του Χριστού» (Περ. Εκκλησία 50, (1973), σ. 17).
IV) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Οκτώβριο του 1996 την θωρεί «παγανιστική θρησκεία» ασυμβίβαστη με το χριστιανισμό και τη χαρακτηρίζει «ως αντίχριστον σύστημα» (Περ. Εκκλησία 73(1996), σσ. 673-674).
Διάφοροι τεκτονικοί κύκλοι ισχυρίζονται ότι αυτές οι αδαμαντίνου διαύγειας Ορθόδοξες τοποθετήσεις είναι ανακρίβειες, αστήρικτες θεωρητικές διακηρύξεις καί είναι, πάντα κατά τους ισχυρισμούς τους, καρπός μιας ισχυρής προκατάληψης. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Αναμφιβόλως όχι.
Αντιθέτως αυτοί οι ισχυρισμοί αποτελούν μια ακόμα προσπάθεια μασωνικής παραπληροφόρησης.
Και τούτο γιατί αποδεικνύεται εύκολα και ο παγανιστικός και ο αποκρυφιστικός και ο αντιχριστιανικός χαρακτήρας του Τεκτονισμού από πλήθος μασωνικών κειμένων – μαρτυριών.
Ως αποδείξεις θα παραθέσουμε ενδεικτικά θέσεις από την Εγκυκλοπαίδεια της Ελευθέρας Τεκτονικής, αφ’ ενός μεν γιατί αποτελεί έκδοση της Μασωνικής Στοάς Όμηρος, αφ’ ετέρου δε γιατί ο συντάκτης των διαφόρων λημμάτων παραθέτει και απόψεις και άλλων Μασόνων Ελλήνων και ξένων, έτσι ώστε να καθίσταται το εν λόγω έργο πιο αντιπροσωπευτικό για το χώρο του.
α) Η παρουσία αποκρυφιστικών στοιχείων στον Τεκτονισμό
Διαβάζουμε στην εν λόγω Μασωνική εγκυκλοπαίδεια σχετικά με τους ανώτερους βαθμούς του Τεκτονισμού ότι: «οι Ανώτεροι βαθμοί του ουδέν άλλο είναι ή συμπύκνωσις των διαφόρων μορφών του "εσωτερισμού" προσφέρουσα εις τον Τέκτονα ευρύ πεδίον ερεύνης εις την σφαίραν του υπεραισθητού» (σ. 127).
Στην ίδια σελίδα επίσης αναφέρεται: «παραμένει αναντίρρητον ότι η όλη διάρθρωσις των πέραν του 3 βαθμών του περικλείει μέγιστον μέρος της Αποκρύφου επιστήμης και του μυστηρίου συγχρόνως.
Άλλως θα ήτο αδύνατον να ερμηνευθούν και να κατανοηθώσιν οι βαθμοί ούτοι, τα σύμβολα και αι αλληγορίαι των» (σ. 127. Πρβλ. και σ. 103).
Σταματούν όμως εδώ οι μαρτυρίες;
Όχι.
Θα αναφέρουμε μια ακόμη χαρακτηριστική από τις πολλές.
Σ' αυτή ομολογείται η παρουσία στον Τεκτονισμό της ιουδαϊκής αποκρυφιστικής παράδοσης της Καββάλα.
Αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Εις πλείστους ανωτέρους Τεκτονικούς βαθμούς γίνεται χρήσις της Καββάλα, ολόκληρα δε Τεκτονικά δόγματα έχουν στηριχθή επί των αρχών της» (σ. 507).
Και αλλού «Η προσεκτική μελέτη των διαφόρων Τεκτονικών βαθμών αποδεικνύει την αναμφισβήτητον επίδρασιν της καββαλιστικής παραδόσεως επί του Τεκτονισμού» (σ. 510 ).
β) Η παρουσία παγανιστικών στοιχείων στον Τεκτονισμό
Χαρακτηριστικές είναι επίσης και οι μαρτυρίες που υπάρχουν στην εν λόγω Μασωνική εγκυκλοπαίδεια για την παρουσία του παγανιστικού στοιχείου στον Τεκτονισμό.
Αναφέρουμε ενδεικτικώς δύο: «Ουδείς όμως εξετάζων προσεκτικώς τους τρόπους, καθ' ούς η ανάστασις ή η επιστροφή εις την ζωήν εδιδάσκοντο δια συμβόλων και τελετών εις τα Αρχαία μυστήρια και διδάσκονται και σήμερον εις την τεκτονικήν μύησιν δύναται να αρνηθή, ότι ο Τεκτονισμός απέρρευσεν εκ των αρχαίων μυστηρίων» (σ. 93. Πρβλ. A. G. Mackey, An Encyclopaedia of Freemasony, Vol. 2, Chicago 1947, σ.851).
Με την ίδια επίσης βεβαιότητα και σαφήνεια αλλού ομολογείται ότι «οι τρεις πρώτοι συμβολικοί βαθμοί δεν είναι τι άλλο ή πιστή επανάληψις των περί "αθανασίας της ψυχής" διδαγμάτων των Αιγυπτιακών, των Διονυσιακών, των Ορφικών, των Ελευσίνιων και των Μιθραϊκών Μυστηρίων» (σ. 127. Βλ και σσ.151, 633 ).
γ) Η παρουσία αντιχριστιανικών διδασκαλιών στον Τεκτονισμό.
Από το πλήθος των πλανών που αποτελούν αντιλήψεις του Τεκτονισμού θα σταθούμε ενδεικτικά μόνο σε μία περίπτωση, στην αντιχριστιανική πλάνη της μετενσάρκωσης.
Εξόχως διαφωτιστικά είναι όσα αναφέρονται για αυτήν στην Μασωνική εγκυκλοπαίδεια.
Αναφέρονται, λοιπόν, τα εξής: «Ο Ελευθεροτεκτονικός εσωτερισμός πρεσβεύει επίσης, ως είναι φυσικόν, το δόγμα της μετενσαρκώσεως άνευ του οποίου δεν είναι δυνατόν να νοηθή και στηριχθή ο περί εξελίξεως νόμος.(...) Αθανασία ψυχής άλλως τε, ως την πρεσβεύει ο Ελευθεροτεκτονισμός, δεν θα ήτο νοητή άνευ της μετενσαρκώσεως» (σ. 607).
Οι Μασωνικές μαρτυρίες αποδεικνύουν ότι οι θέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας για τον Τεκτονισμό επιβεβαιώνονται από την πραγματικότητα και δεν αποτελούν αστήρικτες κατηγορίες που είναι καρπός προκατάληψης, όπως ισχυρίζονται διάφοροι τεκτονικοί κύκλοι.
Ταυτοχρόνως όμως αποδεικνύουν και την απόπειρα παραπληροφόρησης που επιχειρείται από τον Τεκτονισμό σχετικά με τη φύση και τα χαρακτηριστικά της οργάνωσής τους.
Είναι νομίζουμε αυτονόητο ότι κάποιος που θέλει να είναι συνειδητός Ορθόδοξος Χριστιανός δεν μπορεί να είναι ταυτοχρόνως και Τέκτονας.
Ποια σχέση μπορεί να έχει το φως του Ευαγγελίου με την αποκρυφιστική και παγανιστική καταχνιά του Τεκτονισμού;
Αναμφιβόλως καμία.
Η μύηση και η ένταξη κάποιου στη Μασωνία είναι επιστροφή από το χώρο της ζωής, από το χώρο της κατά Χριστόν" καινής κτίσης" (Β Κορ 5, 17) που είναι η Εκκλησία στο χώρο της σκιάς και του θανάτου (Ματθ. 4, 16. Λουκ 1, 79).
Όποιος έχει Τον Κύριο έχει τα πάντα, όποιος έχει τα πάντα χωρίς Τον Κύριο, δεν έχει τίποτα...



Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

Λιβάνι: Κάνει… θαύματα σε 7 μέρες.– Δείτε τις θεραπευτικές του ιδιότητες



Μπορεί το λιβάνι να είναι γνωστό περισσότερο από την εκκλησία και από… τα δώρα των τριών μάγων στο θείο βρέφος, όμως, φαίνεται ότι …διαθέτει ξεχωριστές θεραπευτικές ιδιότητες.
Σύμφωνα με το Medical News Today, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Leicester στη Βρετανία, με επικεφαλής της Κάμλα αλ Σαλμάνι, το λιβάνι χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες ως αντιφλεγμονώδες και είναι χρήσιμο για τη θεραπεία διάφορων παθήσεων όπως του άσθματος, της γαστροεντερίτιδας και δεματικών νοσημάτων.
Παράλληλα, άλλη έρευνα είχε καταδείξει ότι το λιβάνι μπορεί να φανεί χρήσιμο για την ιάση τύπων καρκίνου, όπως του μαστού, του εντέρου και του προστάτη.
Κι αυτό χάρη σε μία ένωση που περιέχει (acetyl-11-keto-beta-boswellic acid – AKBA).
Οι ερευνητές δοκίμασαν την ένωση σε μια σειρά καρκινικών κυττάρων στις ωοθήκες, τελευταίου σταδίου, μερικά εκ των οποίων ήταν ανθεκτικά στη χημειοθεραπεία.
Η ένωση ήταν αποτελεσματική και εξολόθρευσε καρκινικά κύτταρα των ωοθηκών.
Παράλληλα, τα ανθεκτικά κύτταρα έγιναν πιο ευαίσθητα με την επίδραση της ΑΚΒΑ.
Σύμφωνα με τους ίδιους το λιβάνι μπορεί να βοηθήσει στο να ξεπεραστεί η ανθεκτικότητα στα φάρμακα και να οδηγήσει σε άνοδο του ποσοστού επιβίωσης ασθενών σε τελικό στάδιο του καρκίνου των ωοθηκών.
«Αυτή η ανακάλυψη αυξάνει την πιθανότητα για να πραγματοποιηθούν κλινικές δοκιμές στο μέλλον, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε μία ακόμα θεραπεία καρά του καρκίνου των ωοθηκών» ανέφερε μεταξύ άλλων η επικεφαλής της έρευνας.
Από δοκιμές που πραγματοποίησαν αμερικανοί ερευνητές για την καταπολέμηση της αρθρίτιδας με συμπληρώματα λιβανιού, διαπίστωσαν ότι το πανάρχαιο φυτό διαθέτει πραγματικά θαυματουργές ιδιότητες ενάντια στη χρόνια πάθηση, οι οποίες μάλιστα γίνονται αισθητές σε μόλις επτά ημέρες.
Στη μελέτη, που ανήκει στους ειδικούς του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, συμμετείχαν συνολικά 70 άνδρες και γυναίκες με οστεοαρθρίτιδα στα γόνατα.
Σε κάποιους από αυτούς οι επιστήμονες χορήγησαν κάψουλες από απόσταγμα λιβανιού σε δύο διαφορετικές δόσεις, ενώ σε κάποιους άλλους έδωσαν ψευδοφάρμακα.
Μετά την πάροδο επτά μόλις ημερών, διαπίστωσαν ότι όσοι λάμβαναν την υψηλότερη δόση εμφάνιζαν ήδη σημαντική βελτίωση.
Κατά την ολοκλήρωση της θεραπείας, όπως δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο «Arthritis Research & Therapy», οι ασθενείς που έπαιρναν λιβάνι δήλωσαν ότι ο πόνος και η δυσκαμψία είχε μειωθεί κατά 2/3.
Οι ειδικοί τονίζουν ότι πρόκειται για ένα φυσικό τρόπο αντιμετώπισης της νόσου χωρίς παρενέργειες, σε αντίθεση με τις συμβατικές θεραπείες, με παυσίπονα και αντιφλεγμονώδη φάρμακα, που χρησιμοποιούνται συνήθως κατά της αρθρίτιδας.

Γενοκτονία κατά Χριστιανών όλων των δογμάτων στην Τουρκία.



Πόλεμος των Νεο-Οθωμανών εναντίον όλων των χριστιανών.
Η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε Τζαμί αποτελεί ένα ακόμη επεισόδιο στις ταραγμένες σχέσεις των Χριστιανών στην Τουρκία, αλλά αποτελεί ένα μόνο μέρος του πολέμου κατά των Χριστιανών όλων των δογμάτων.
Στην κάποτε "κοσμική" Τουρκία, το μίσος για τους Χριστιανούς έχει στην πραγματικότητα διαπεράσει κάθε τμήμα της κοινωνίας, από τον μέσο μουσουλμανικό πολίτη έως τα υψηλότερα επίπεδα της διακυβέρνησης οι Χριστιανοί αποτελούν το θήραμα της τουρκικής εξουσίας.
Οι ισλαμικές τρομοκρατικές επιθέσεις που στοχεύουν Χριστιανούς στην Τουρκία έχουν αυξηθεί αισθητά, αναφέρουν έγκυρα ΜΜΕ.
Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων το 2011 για παράδειγμα, εκτελέστηκε μια μεγάλης κλίμακας συνωμοσία της Αλ Κάιντα με βομβιστικές επιθέσεις κατά "όλων των χριστιανικών εκκλησιών στην Άγκυρα".
Πριν από τα Χριστούγεννα του 2015, ο ISIS είχε εκδώσει απειλές θανάτου σε τουλάχιστον 20 προτεσταντικές εκκλησίες προειδοποιώντας ότι «οι εντολές του Κορανίου μας προτρέπουν να σκοτώσουμε τους άπιστους».
Το 2017, ένας ένοπλος ντυμένος Άγιος Βασίλης μπήκε σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στην Κωνσταντινούπολη κατά τη διάρκεια των εορτασμών της Πρωτοχρονιάς και σκότωσε 39 άτομα.
Αυτός ο "ηρωικός στρατιώτης του χαλιφάτου" (ISIS) ισχυρίστηκε αργότερα μέσω διαδικτύου ότι "επιτέθηκε στο πιο διάσημο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης όπου οι Χριστιανοί γιόρταζαν την ειδωλολατρική γιορτή τους".
Το μίσος εκφράζεται με πολλά παραδείγματα στην Τουρκία, αλλά δύο είναι τα πιο προφανή: “η σφαγή των χριστιανών και οι επιθέσεις στις εκκλησίες τους”:
Το 2009, μια ομάδα νεαρών Τούρκων, συμπεριλαμβανομένου του γιου ενός δημάρχου μπήκε σε εκδοτικό οίκο της Βίβλου στη Μαλάτια.
Συνέλαβαν τους τρεις χριστιανούς υπαλλήλους και αφού τους βασάνισαν για ώρες στην συνέχεια τους δολοφόνησαν.
"Δεν το κάναμε αυτό για τον εαυτό μας, αλλά για τη θρησκεία μας", είπε ένας από τους Τούρκους κατηγορούμενους.
"Αφήστε αυτό να είναι ένα μάθημα για τους εχθρούς της θρησκείας μας", δήλωσε ο έτερος.
Αργότερα, όλοι απελευθερώθηκαν από τη φυλακή λόγω διαφόρων απαλλαγών που έλαβαν.
Το 2012, μια 85χρονη Αρμένισα μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου στο διαμέρισμά της στην Κωνσταντινούπολη.
Για να μην κάνει κάποιος λάθος για τα κίνητρα, ο δολοφόνος της χάραξε έναν σταυρό στο γυμνό πτώμα της.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, «η επίθεση σηματοδοτούσε το έτος εκείνο την πέμπτη αιμοσταγή επίθεση εναντίον ηλικιωμένων γυναικών με καταγωγή από την Αρμενία".
Το 2019, ένας «86χρονος Έλληνας βρέθηκε δολοφονημένος στο σπίτι του με τα χέρια και τα πόδια δεμένα», ενώ ο ίδιος φέρεται να είχε βασανιστεί άγρια.
Στα τέλη του 2019, ένας 16χρονος μουσουλμάνος μαχαίρωσε έναν Κορεάτη Χριστιανό ευαγγελιστή στην καρδιά αρκετές φορές.
Ο 41χρονος σύζυγος, πατέρας και Ιερέας πέθανε λίγο μετά.
Πιο συχνές μετά τις δολοφονίες χριστιανών είναι και οι επιθέσεις που σχετίζονται με εκκλησίες
Το 2014 στην Κωνσταντινούπολη, μια συμμορία Τούρκων μουσουλμάνων διέκοψε την λειτουργία σε εκκλησία στην Κωνσταντινούπολη.
Έσπρωξαν το δρόμο τους πιστούς φωνάζοντας διάφορες βρισιές. Ένας από τα μέλη της συμμορίας κουνούσε απειλητικά ένα μαχαίρι στους παρευρισκόμενους λέγοντας ότι "δεν θα είναι η πρώτη επίθεση ούτε η τελευταία", δήλωσε ένας Τούρκος υπήκοος Χριστιανός στο Θρήσκευμα.
Το 2015, ένας μουσουλμάνος, φωνάζοντας "Allahu Akbar" ("Ο Αλλάχ είναι μεγάλος")
και "η εκδίκηση θα ληφθεί για το τζαμί Al-Aqsa", έριξε ένα κοκτέιλ Μολότωφ στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Αγίας Τριάδας στην Κωνσταντινούπολη και έβαλε φωτιά σε διάφορα μέρη της.
Σε ένα άλλο περιστατικό, τέσσερις Τούρκοι που φώναζαν "Allahu Akbar" επιτέθηκαν με κλοτσιές σε χριστιανική εκκλησία σε περιοχή της Μαύρης Θάλασσας.
Σύμφωνα με τον πάστορα της, ήθελαν «να μπουν μέσα και να χτυπήσουν κάποιον ή να επιτεθούν με άλλο τρόπο».
Το 2015, περίπου 15 εκκλησίες έλαβαν απειλές θανάτου για "άρνηση του Αλλάχ".
«Διεστραμμένοι άπιστοι», ανέφερε μια απειλή, «ο χρόνος που θα κόψουμε τον λαιμό σας θα έρθει σύντομα.
Είθε ο Αλλάχ να λάβει τη δόξα και τον έπαινο».
"Οι απειλές δεν είναι κάτι νέο για την προτεσταντική κοινότητα που ζει σε αυτήν τη χώρα και θέλει να μεγαλώσει τα παιδιά της εδώ", ανέφεραν εκκλησιαστικοί οι ηγέτες της εκκλησίας.
Όταν ένας άντρας άνοιξε πυρ εναντίον της Καθολικής Εκκλησίας της Αγίας Μαρίας στο Τραπεζούντα το 2018, ήταν ακριβώς μία από τις πολλές επιθέσεις σε αυτήν την εκκλησία.
Μερικές εβδομάδες νωρίτερα, μια αυτοσχέδια βόμβα είχε ριχθεί στον κήπο της.
Το 2016 μουσουλμάνοι οι οποίοι φώναζαν "Αλλάχ Αμπάρ" βανδάλισαν επίσης μια χριστιανική εκκλησία με βαριοπούλα.
Από το 2011 η εκκλησία αυτή είχε γίνει στόχος λόγω του σταυρού της, ενώ το 2006 ο ιερέας που λειτουργούσε σε αυτήν με το όνομα Αντρέα Σαντόρο, λυντσαρίστηκε και πέθανε.
Οι απειλές κατά των χριστιανικών εκκλησιών στην Τουρκία είναι ένα ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο
Στις αρχές του 2019, γκράφιτι γεμάτα μίσος με εκφράσεις "Είστε τελειωμένοι!" βρέθηκαν στην Αρμενική Εκκλησία της Παναγίας στην Κωνσταντινούπολη.
Σχολιάζοντας το περιστατικό ένας Αρμένιος ακτιβιστής έγραψε στο Twitter, "Κάθε χρόνο, πολλές επιθέσεις μίσους γίνονται εναντίον εκκλησιών και συναγωγών".
Στα τέλη του 2019, ένας φανατικός μουσουλμάνος που φώναζε κατάρες και βρισιές εναντίον των χριστιανών που είχαν συγκεντρωθεί στην Εκκλησία του Αγίου Παύλου στην Αττάλεια, είπε ότι «θα είχε μεγάλη χαρά να καταστρέψει τους Χριστιανούς, καθώς τους θεωρούσε ως ένα είδος παρασιτισμού στην Τουρκία».
Πιο πρόσφατα, στις 8 Μαΐου 2020, στην Κωνσταντινούπολη, ένας άνδρας προσπάθησε να πυρπολήσει μια εκκλησία που είχε δεχθεί επανειλημμένα επίθεση με γκράφιτι γεμάτα μίσος, μεταξύ άλλων βεβηλώσεων.
Αντί να απειλούν ή να επιτίθενται σε εκκλησίες, οι τουρκικές αρχές από την δική τους πλευρά έχουν τη δύναμη να τις κατασχέσουν ή να τις κλείσουν.
Σε μια περίπτωση, η τουρκική αστυνομία, όπως και οι κακοποιοί που αναφέρθηκαν παραπάνω, διέκοψαν μια τελετή βαπτίσματος ενώ επιτέθηκαν και στην συνέχεια έκλεισαν μια μη εξουσιοδοτημένη εκκλησία.
Η Τουρκία δεν διαθέτει λύσεις για την νομιμοποίηση των εκκλησιών", σημείωσε η έκθεση ειδικών επί του θέματος.
Όταν δεν μπορούν να βρουν πρόσχημα, οι επιτιθέμενοι μερικές φορές καταφεύγουν σε άλλες τακτικές.
Σε μια προφανή προσπάθεια απόκρυψης της διαδικτυακής παρουσίας μιας εκκλησίας για παράδειγμα, οι τουρκικές αρχές χαρακτήρισαν τον ιστότοπό της ως «πορνογραφικό» και τον απέκλεισαν.
Η απαγόρευση ήταν «φρικτή», απάντησε ένας εκπρόσωπος της εκκλησίας.
"Είναι κρίμα.
Πραγματικά μας πονάει να έχουμε τέτοιου είδους κατηγορίες όταν έχουμε υψηλά ηθικά πρότυπα", τόνισε ο ίδιος.
Οι αρχαίες εκκλησίες οι οποίες προηγούνται του Ισλάμ εδώ και αιώνες, συμπεριλαμβανομένης της μονής Στουδίου, του παλαιότερου χριστιανικού τόπου λατρείας στη Μικρά Ασία, μιας και ιδρύθηκαν μια χιλιετία πριν από την ισλαμική εισβολή τον 14ο αιώνα, μετατρέπονται σε τζαμιά.
Η τουρκική κυβέρνηση έχτισε σχεδόν 9.000 τζαμιά σε μια δεκαετία, ενώ απαγόρευσε τη λειτουργία στη Μονή Σουμελά έναν άλλο ιστορικό Μοναστήρι που εγκαινιάστηκε το 386, περίπου 1.000 χρόνια πριν γίνει η Μικρά Ασία "τουρκική", αναφέρει η έκθεση.
Αυτή η αυθαίρετη απαγόρευση φαίνεται να είναι μια ακόμη επίδειξη του «ανεπίσημου» καθεστώτος δεύτερης κατηγορίας που “απολαμβάνουν” οι Χριστιανοί στην Τουρκία.
Οι επιθέσεις επίσης σε χριστιανικά νεκροταφεία αυξάνονται κατακόρυφα στην χώρα.
Το μίσος για τους χριστιανούς στην χώρα αυτή έχει φτάσει στο σημείο όπου οι «άπιστοι» να κυνηγιούνται ακόμη και πέρα ​​από τον τάφο.
Οι επιθέσεις στα χριστιανικά νεκροταφεία αυξάνονται, ωθώντας έναν Χριστιανό να ρωτήσει: "Είναι τώρα η σειρά των νεκρών μας;"
Σύμφωνα με μια έκθεση του Μαρτίου 2020, βρέθηκαν 20 από τις 72 ταφόπλακες σε ένα χριστιανικό νεκροταφείο στην Άγκυρα.
Σε ένα άλλο πρόσφατο περιστατικό, Τούρκοι ισλαμιστές έσπασαν ένα σταυρό σε έναν τάφο Χριστιανής γυναίκας, ενώ λίγες μέρες νωρίτερα, διακόπηκε η εξώδειο ακολουθία μιας γυναίκας σε χριστιανική εκκλησία από τις κραυγές "Allahu Akbar!"
Τι κρύβεται πίσω από όλες αυτές τις επιθέσεις κατά των Χριστιανών, των εκκλησιών, ακόμη και των τάφων;
Η πρόσφατη απάντηση ενός δημοσιογράφου στην Τουρκία μιλούσε για ένα «περιβάλλον μίσους» που έχει δημιουργήσει το ΑΚΡ τόσα χρόνια στην εξουσία.
Αλλά αυτό το περιβάλλον αυτό δεν προέκυψε από το πουθενά.
Οι σπόροι αυτού του μίσους διαδίδονται από τα τουρκικά δημοτικά σχολεία, μέσω βιβλίων που τυπώθηκαν από το τουρκικό υπουργείο παιδείας και απεικονίζουν τους Χριστιανούς ως εχθρούς και προδότες.
Η κατεύθυνση συνεχίζεται μέσω τουρκικών εφημερίδων και των τηλεοπτικών καναλιών σύμφωνα με τις πολιτικές του κράτους.
Ενώ φυσικά, τα κηρύγματα στα τζαμιά και οι συνομιλίες στα καφενεία προκαλούν και αυξάνουν περαιτέρω αυτό το μίσος.
Με άλλα λόγια, οι Τούρκοι, που κάποτε ήταν «κοσμικοί», τώρα εκπαιδεύονται τώρα να μισούν τους Χριστιανούς.
Νομίζουμε όμως ότι οι Τούρκοι Νεο-Οθωμανοί θα θερίσουν ότι έσπειραν πολύ σύντομα διότι το μίσος και η μισαλλοδοξία δεν οδηγούν πουθενά κανέναν.